کد خبر 657878
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

در عملیات موصل که از هفته ها قبل با پیشروی نیروهای عراقی ادامه دارد سربازان مسیحی نیز در کنار نیروهای سنی و شیعی در حال نبرد با داعش هستند.

{$sepehr_album_46970}
عکس: reuters

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    انصافا مسیحیان ایران و عراق در جنگ با دشمن کم نذاشتند.
  • رسول ایران ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    مسیحی ، کلیمی ، زردشتی ، مسلمون ، شیعه ، سنی ، با دین و بی دین....... وطن مال همه ی مردمه و باید واسه امنیتش تلاش کرد..... نمونه هاش تو جنگ تحمیلی ۸ ساله ی خودمون کم نبوده.....
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
    0 0
    خیر. امکان ندارد کسی بدون اعتقاد به زندگی بعد از مرگ جان خود را فدا کند. به سوریه نگاه کنید . البته که سکولارها و ملی گرایان در دفاع الوطنی هستند اما عملا همه بار اصلی خط شکنی ها و کارهای خطرناک در جنگ بر عهده نیروهای شیعه نظیر حزب الله و فاطمیون است. دفاع الوطنی فقط حداکثر در حد خط نگهداری یا تامین امنیت مناطق موجود فعالند. اما هر جا حضور حزب الله تضعیف می شود بلافاصله آن جا به دست تروریستها می افتد. نظیر اتفاقی که حماه و ادلب افتاد. این سکولار ها آنچنان از تروریستها می ترسند و جان دوست هستند که حتی در وقت فرار زحمت نابود کردن تسلیحات را به خود نمی دهند و لهذا می بینید چه تعداد تانک سالم در رقه و ادلب و جاهای دیگر رایگان به دست تروریستها می افتد. فقط دین و اعتقاد به زندگی پس از مرگ انسانها را راضی به این فداکاریها می کند. حتی استالین هم وقتی شکستهای پیاپی شوروی را دید و آلمانیها را دید تا که وسط روسیه پیش آمده اند مجبور شد کلیساها را بازگشایی کند و کشیشان ارتدوکس را با صلیب و کتاب مقدس به خط مقدم بفرستد. چیزی که سوژه تمسخر در کشورهای غربی شد اما همین کار باعث شد تا وضعیت جنگ وارونه شود و فداکاری و ایثار در نیروهای روسیه زنده شود و آلمان شکست بخورد. خیلی حاها کمونیستها مدعی شدند اما در واقع بار خود را بر دوش دین گذاشتند. چه در آمریکای لاتین و چه ویتنام و چه خود شوروی. بیخود نبود که حتی خود برژنف هم اعتراف کرد خدا هرگز ما را نخواهد بخشید اگر این پیمان - موشکی آمریکا و شوروی امضا نشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس