به گزارش مشرق، هنگامی كه درب باز می شود مورد هجوم سر و صدای ماشین آلات ، ضربه های ابزار پنوماتیك و موسیقی پر سر و صدایی که به طور معمول هنگام ورود به یك كارگاه با آن روبرو می شوید قرار نمی گیرید. درون بوگاتی به صورتی عجیب سكوتی محض حكمفرماست.
ساختمان بیضوی به شكلی عجیب جمع و جور است و ابعاد آن 249*147 فوت می باشد و تنها 3 ایستگاه برای مونتاژ خودرو وجود دارد كه هر كدام توسط یك تیم 5 نفره كه از مهندسین خبره در زمینه شاسی ، تجهیزات داخلی ، الكتریكی و بدنه بیرونی و سیستم نیرو محركه تشكیل شده اند اداره می شود. گزافه است اگر بگوییم كه ویرون اینجا تولید می شود . یك شبكه از تامین كنندگان در سراسر اروپا قطعات و زیر مجموعه ها را به مولشیم(ساختمان کارخانه) حمل می كنند. فولكس واگن موتور را می سازد. گیربكس ساخت متخصصین انگلیسی در ریكاردو است ، شیشه های عقب و جلو از سوئیس می آیند ، تامین كنندگان آلمانی و ایتالیایی پنلهای فیبر كربنی بدنه را می سازند ، دراكس میلر(Draxelmaier ) آلمانی تجهیزات داخلی را تامین می كند. ای پی ریسینگ (AP Racing) ترمزها و میشلن تایرهای مقاوم تا سرعت 248 مایل در ساعت را می سازد. در مجموع ده تامین كننده اصلی به همراه تعداد زیادی سازنده كوچكتر در حال تامین قطعات می باشند. از اینها گذشته رینگهای چرخ توسط یك شركت در مسكو ماشینكاری می شود.
به علت سفارشی بودن این خودرو شما جایی جهت انبار قطعات منتظر استفاده نمی بینید. به جای آن بر اساس سفارش مشتری قطعات به آتلیه انتقال می یابند. فرایندی كه حدوداً 4 ماه طول می كشد (بسته به مشخصات مورد درخواست ). حدوداً تیم 5 تا 6 هفته برای مونتاژ خودرو زمان صرف می كنند.
{$sepehr_album_43909}