گروه عکس مشرق- جاده تنگ ارم به دلیل عرض کم، یکی از حادثه خیزترین محورهای مواصلاتی دشتستان است، اما پروژه تعریض آن متوقف می باشد. این منطقه به دلیل آب و هوای مطلوب و چشم اندازهای طبیعی، در اغلب ایام سال خصوصا نوروز پذیرای گردشگران زیادی می باشد.
این حادثه ساعت 14:15 دقیقه امروز (چهارشنبه) در نزدیکی روستای رودفاریاب دشتستان بر اثر برخورد شاخ به شاخ یک دستگاه پژو پارس با پژو 405 رخ داد.
کشته های این حادثه شامل چهار زن و شوهر به عنوان سرنشین دو خودرو بودند. همچنین دو نفر از مجروحان با اورژانس جاده ای تنگ ارم و دو مجروح دیگر توسط رهگذران به بیمارستان برازجان منتقل شده است.
تصاویر این حادثه دردناک که در فضای مجازی منتشر شده، در ادامه می بینید:

{$sepehr_album_38050}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • ايرج ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    وقتي ميدونن عرض جاده كم و پر پيچ و خمه و امكان وقوع حادثه وجود داره ، چرا هم خودشون به كشتن ميدن هم بقيه رو . مشكل اصلي در وقوع حوادث رانندگي علاوه بر پايين بودن ايمني خودروها و غير استاندارد بودن جاده ها، پايين بودن سطح عمومي فرهنگ رانندگي در ايران است و اين مسئله شامل همه اقشار جامعه است و مختص به قشر خاصي نيست . حتي پليسهاي راهنمايي رانندگي ، پزشكان ، مهندسان و تحصيلكرده هاي ما هم مستثني از اين مسئله( پايين بودن فرهنگ رانندگي) نيستند.
  • حمید ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    از دستگاه قضایی و مدیران محترم و دلسوز ان در خواست می کنیم که پیگیر محاکمه و مجازات سازندگان این قوطی حلبی ها باشند.اینها از روز قیامت و مواجه شدن با اینهمه کشته شده به دست مستقیم خودشان ترسی ندارند و برای جلوگیری از این جنایات باید همینجا تکلیفشان مشخص شود.
  • رضا ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    تعریض کردن وبهینه کردن این جاده ها که در صد بسیار زیادی از مردم از آن استفاده می کنند وقربانی می شوند آیا صد بار واجب تر از خرید هواپیما مسافر بری که درصد خیلی کمتری از مردم ازآن بهره مند می شوند نیست
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    وای بر ما! تا به کی باید شاهد این قبیل جنایات باشیم؟ بله جنایت. سایپا و ایران خودرو با پولی که بابت فروش این سفینه های مرگ می گیرند کارشان عین جنایت است نه کیسه هوا نه ترمز نه استحکام ....
  • محمد ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    متاسفانه جان مردم هیچ ارزشی نداره کاش به جای زیاد کردن جریمه ها همه کشور بسیج بشن جاده ها رو درست کنن اکثر فوتی ها به خاطر تصادف های اخ به شاخه کاش کشور بیشترین بودجه رو صرف راهسازی اصولی میکرد
  • صادق ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    اگر خودروها مطابق استانداردهاي جهاني بودند شايد اين هموطنان الان زنده مي ماندند
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    زباله های تولیدی ایران خودرو فرهنگ رانندگی داغون چرا باید داعش بهمون حمله کنه؟ ما خودمون بلدیم از پس خودمون چه جوری بر بیایم
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    حالا اینا خودرو با کیفیتمونه پراید با موتور سوار تصادف میکنه موتور سوار سالم بیرون میاد از حادثه ولی سرنشین پراید فوت هم نکنه خونه نشین میشه افرین بر دولت اعتدال که با حمایتش از صنعت خودرو خدمتی به کم جمعیت شدن ایران کرد
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    روز 12 فروردین مبارک
  • ناشناس ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    آئودي از طبقه چهارم پاركينگ طبقاتي با سقف سقوط مي كنه سرنشين اش فوت نميكنه ، اين هم از خودرو هاي ده هزار يورويي ما! بخوريد و بياشاميد ولي حداقل چيز درست تحويل مردم بدهيد! كيسه ي هوا كجاست؟
  • فایز دشتستانی ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    این اتفاق دردناک در استانی رخ داده که ذخائر گازش با کل دنیا برابری میکنه این جاده های استان بوشهره که تمام خیابونا و کوچه هاش یه اتوبان تهران نمیشه مردمی که اینجوری قربونی شدند تا چاه گاز چند قدم بیشتر فاصله نداشتند
  • تبریزی ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    ای کاش بیت المال را برای ساخت جادههای استاندارد ،خودروهای ایمنتر،واز همه مهمتر فرهنگسازی و آموزش مردم میشد .که البته هیچ کدوم از اونا جزو اولویتها نیست انگار
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    کیفیت خودروها یک طرف ، کیفیت رانندگی هم یک طرف . عامل اصلی این حادثه ، کیفیت خودرو نیست ، بلکه کیفیت رانندگی است . به قول جناب ایرج 10:17 ، چرا خودتان و دیگران را به کشتن می دهید ؟ شدت برخورد ، نشانه سرعت بسیار بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو ، حداقل از جانب یکی از رانندگان بوده است . در صورتی که خواب آلودگی ، نقص فنی ، تخلف رانندگی مثل انحراف به چپ و سبقت غیر مجاز و ..... را در نظر نگرفته باشیم که تمام این عوامل هم ریشه در خطای انسانی و عدم آموزش صحیح و اصولی رانندگی دارد . یک راننده در اولین آموزش باید فرق رانندگی در شهر ، جاده ، اتوبان و بیابان را بلد باشد .
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    بله نوع جاده و نوع وسيله نقليه در تصادف جاده اي نقش مهم را دارد اما اگر اين نياز ها برآورد نشد مردم چكار كنند ؟ بايد فرهنگ درست استفاده كردن از امكانات موجود را بياموزند شبكه ها تلويويزني و شبكه ها اجتماعي بيشتر نوع ماشين ها و خطر ساز بودن وسيله نقليه ها و جادها را زير ذره بين بگذارند و پليس با جديديت با رانندگان حادثه ساز بر خورد كنند و سوابق رانندگان را در رانندگي كنترل نمايد شايد با اين محكم كاريها بتواند مقداري حوادث كه در كمين هستند كمتر نمايند
  • moh ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    در تصویر شاهد هستیم که هم وطنان جنوبی در حال کمک به مصدومان هستند . بازم خوبه این فرهنگ غلط تصویر برداری در اینجا نیست.
  • عابر پیاده ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    کاش حداقل از جزئیات خودرو ها هم اطلاعاتی داده میشد. مثلا اینکه سرنشینان کمربند بسته بودند یا نه، یا اصلا این خودرو ها کیسه هوا داشته اند یا خیر. چون از تصاویر اینطور بر میاد که محل استقرار سرنشیان جلو اونقدر آسیب ندیده که اگه حداقل همین محافظت های معمول مثل کمربند و کیسه هوا رو داشتند به مر گ بیانجامه. باید باور کنیم که وقتی پلیس ما رو برای نبستن کمربند جریمه می کنه به خاطر کسب درآمد نیست برای حفظ جان خودمونه. در این تصادف هم لااقل یکی از راننده ها بی تقصیر بوده و بی مبالاتی راننده دیگه جان اونها رو هم گرفته. بیایم به خودمون قول بدیم که حالا که امکان دسترسی به خودروهای استاندارد و جاده های مناسب رو نداریم لااقل از همین امکاناتی که داریم درست استفاده کنیم. بستن کمربند و یا سرویس دوره ای سیستم های ایمنی خودرو خرجی نداره ولی ما از همین هم دریغ می کنیم.
  • مهماندار هواپیما ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    عقل نباشه جان در عذابه
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    ماشینهای بی کیفیت ایران خودرو وسایپا هر دو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس