کد خبر 550929
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴

حمله پلنگ به اهالی روستای رودشت لردگان از توابع استان چهارمحال و بختیاری سه نفر را راهی بیمارستان کرد. خوشبختانه حال عمومی چوپانان رضایت بخش گزارش شده است.

گروه فیلم و صوت مشرق- به دنبال حمله پلنگ به گوسفندان در یکی از روستاهای شهرستان لردگان از توابع چهارمحال و بختیاری ، سه چوپان زخمی شدند .
فرماندار شهرستان لردگان گفت : این حادثه عصر دیروز به وقوع پیوست .
آقای کریمی افزود : تعدادی از اهالی روستای گاهکده رودشت لردگان که به دنبال تعدادی از احشام گمشده از روز قبل می گشتند که در دامنه کوه شاهد تغذیه پلنگ  از لاشه گوسفندان می شوندو ناگهان پلنگ به روستائیان حمله ور می شود .
وی افزود : در این حادثه سه نفر از اهالی روستا زخمی می شوند که با سرو صدای مردم و چوپانان حیوان وحشی متواری و مصدومین توسط مردم تا روستای طلایه اعزام وسپس با اورژانس 115 طلایه به بیمارستان شهدای لردگان منتقل می شوند .
کریمی گفت : هم اکنون مسئولان بیمارستان وضیعت مصدومان را رضایت بخش اعلام کرده است .
روستای گاهکده رودشت در فاصله 10 کیلومتری آتشگاه و 60 کیلومتری مرکز شهرستان لردگان و در بخش رودشت قرار دارد. شغل اهالی مردم این روستا بیشتر دامداری و عشایری است .

{$sepehr_media_1448613_400_300}
دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    6 5
    مدافع حقوق حیوانات که چپ و راست به حمله انسانها به پلنگ اعتراض میکنن حالا زبان اعتراض به پلنگ هم بخاطر حمله به انسان دارند؟ یا فقط در توهم باکلاسی قصد دفاع از حیوانات و سرکوب حقوق مردم در دفاع از خود در مقابل درندگان را دارند؟ جالب اینجاست که این مرفهین بی درد سگ چران بالای شهر نشین همونایی هستن که برای هرچه برهنه تر شدن یا هرچه برهنه تر دیدن بانوان مدافع حقوق زنان، و برای توجیه وطنفروش های خود و مزدوری برای بیگانگان نظیر احمد شهید ، شیرین عبادی مدافع حقوق بشر شده اند.
  • ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
    4 4
    موافقم حفظ تمام محیط زیست ایران ارزش جان یک انسان را ندارد
  • شهرام ازلردگان ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    5 4
    حفظ پلنگ ایرانی وظیفه همه ایرانیان است مامردم لردگان ازقدیم ندیم باپلنگ رفیق بودیم
  • رحیمی ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
    5 3
    متاسفم برا مسئولین شهرستان .اون از خرس که تومنطقه ریگ هرسال تعدادی از مردم را طعمه خودش کرده اینم از پلنگ .همین روزا باید شاهد ورود شیر هم باشیم
  • هادی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    0 0
    وای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس