کد خبر 503855
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸

داعش در جدیدترین جنایت غیرانسانی خود، یک اسیر روس را به اتهام جاسوسی اعدام کرد.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی داعش فیلم جدیدی منتشر کرده است که در آن یک اسیر روس به اتهام جاسوسی اعدام می‌شود. نکته قابل تامل در این فیلم این است که جلاد یک داعشی روس‌تبار است که با چاقو سر هم‌وطن خود را از بدن جدا می‌کند.

{$sepehr_media_1273250_400_300}
دانلود
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • حمید روحی ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    از قسی القلب بودن این موجودات چیزی نمی توان گفت. یک انسان چقدر می تواند در گمراهی و ضلالت سقوط کند که سر بریدن یک انسان دیگر برایش امری ممکن باشد!! کسانی که داعش را بوجود آوردند و از آن حمایت کردند و می کنند، به ظاهر نیز مسلمان هستند و اندکی از آخرت آگاهی دارند، چگونه فردای قیامت به خدای خود و آن فرد سر بریده پاسخ خواهند داد؟ استدلالشان چیست؟ نمی دانم خداوند عزوجل - نستجیربالله - چرا جواب این قوم ظالم را نمی دهد؟!! زمین از خون افراد بی گناه سرریز شده است.
  • اهوازی ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 0
    بهتره که بمباران ها و حضور در سوریه و عراق بیشتر شود.البته حال ترکیه و عربستان و قطر را هم باید گرفت.
  • شاهد ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 0
    داعش تکفیری ولد ناخلف صهیونیزم و اردوغان و ال کثیف سعود بزودی تقاص این نوع وحشیگری رو به سختی پس خواهند داد و منتظر عقوبتی سخت باشند. یه مشت حرامزاده جمع شدن دور هم شاخ شدن واسه ما غافل از اینکه بزودی بدن نجسشان به درک واصل خواهد شد.
  • سهیل ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
    0 0
    باتشکراز مشرق بواسطه پوشش مستمراخبارسوریه وعراق , استدعا دارم فیلمهایی که بنحوی خشونت را نشان میدهد مانند همین فیلم را با سانسور بیشتری درسایت قراردهند گرچه تذکر مثبت ۱۸ داده شده ولیکن باز مضر لست برای اعصاب. جنایتهای داعش برکسی پوشیده نیست ولیکن تبعات بسیار منفی که بر اعصاب میگذارد را خصوصا آیتم بریدن گلو قطعا تا مدتها غیر قابل ترمیم است خصوصا برای جوانان کنجکاو.
  • منفرد ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
    0 0
    به نظر میرسد هر دونفر از اتباع روس وداعشی اند که دراین ویدیو بسبب اینکه دستشان به اتباع روسیه نمیرسد ومیخواهند زهر چشمی در مقابل حملات روسیه بگیرند یکی از انها که انتهاریست به دست دیگری ذبح میشود ؟ برای پیشبرد هدف داعش چه ترکیدن انتحاری ، ویا انتحار بوسیله ذبح والله و اععلم .
  • ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
    0 0
    داعشی روس نیست چچن وترک وتاتاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس