کد خبر 486192
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

موکب عزاداران زینبیه اعظم زنجان بعدازظهر امروز یکشنبه با حضور گسترده عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در زنجان برگزار شد.

{$sepehr_album_32403}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کرج ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
    0 0
    با گوسفندا عکی میگیرن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دوستان کسی از زنجان هست علت اینکارو بگه؟
  • اسی خطر ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    همین زنجانیا برای داعش کفایت می‌کنن اراده کنن با دست خالی از روی داعش رد می‌شن دمتون گرم . . .
  • سیاوش ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    دلیل خاصی نداره عکس گرفتن !! از گوسفندا !!! در مراسم حسینیه و زینبیه اعظم زنجان گوسفند و بز و گاو و حتی شتر (بسته به وسع هر کس ) زیادی نذر میشه از اقصی نقاط جهان که در صورتی که نذر کننده بخواهد این احشام در حین مراسم قربانی میشوند و ودر یک خیابان پایین تر و موازی خیابان امام روبروی راسته بازار میوه فروشان همه ذبح می شوند و کل خیابان رو سیل خون بر میدارد که واقعا منظره عجیبی و در عین حال می تونم بگم هولناکی داره گفته می شد بعضی سالها تا 6000 گوشفند رو قربانی می کردند که برای خیلی ها ها این حجم از احشام قابل توجه مخصوصا برای عزادارانی که از سایر شهر ها میان و امروزه هم که همه هر جا میرن باید یه عکس بگیرن به مثابه واترمارک !!!!!
  • سیاوش ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
    0 0
    امسال مراسم زینبیه با مداحی حاج حسن بهرامی واقعا زیبا بود .ایشان یه شعر بسیار طولانی و فوق العاده ژرف رو به زبان ترکی در مدح حضرت زینب (س) خواندن واقعا می تونم بگم بی نظیره در جهان !!! متاسفانه چون به زبان ترکی می خوندن و ترجمه ای هم در کار نیست خیلی ها این مداحی زیبا ی ایشان را آن طور که شایسته است درک نکردن واقعا الگوی می تونه همه مداحان کشور باشه صدای سوز ناگ گیرا و پر جذبه شون هم دوچندان کرده بود زیبایی این مداحی رو . به نظرم صدا سیما باید ترجمه اونو یه بار دیگه پخش کنه تا ببینن این مداح گران قدر چه غلیان و جوششی رو ایجاد کرده بود محشر بود ب. خدا. زنده باشی حاج حسن .شاهکار بود دست مریزاد ایشان سالهای قبل هم فوق العاده می خوندن. اصلا سبک ویژه ای دارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس