«صدای کتاب» می‌کوشد با خواندن کتاب‌های برتر برای شما، جان‌تان را تشنه مطالعه و همزمان عطش شما را به مطالعه کتاب زیادتر کند. آن بیست و سه نفر، نوشته احمد یوسف‌زاده نخستین عنوانی است که در این بخش برای شما خوانده می‌شود.

گروه چندرسانه‌ای مشرق - «صدای کتاب» عنوان بخش جدیدی است که بعد از این در خروجی پایگاه خبری تحلیلی مشرق، به شما مخاطبان گرامی ارائه خواهد شد.

بسیاری هستند که کتاب را دوست دارند و از خواندن آن لذت می‌برند بویژه اگر در شمار کتاب‌های ارزشمند و پرمخاطب باشد. «صدای کتاب» می‌کوشد با انتخاب کتاب‌های برتر و خواندن آن برای شما، جان‌تان را تشنه مطالعه کتاب و همزمان عطش شما به مطالعه آن را زیاد کند.

بسیاری نیز هستند که مشتاق مطالعه‌اند اما به علت گرفتاری‌های روزمره زندگی و مشغله‌های متعدد، فرصت مطالعه کتاب را ندارند لذا تلاش کردیم تا با خواندن برخی کتاب‌ها و قرار دادن لینک بارگذاری (دانلود) فایل صوتی آن، نیاز شما به مطالعه را تا حدودی برطرف کنیم هرچند لذت شنیدن، با خواندن از روی کتاب چاپی برابری نمی‌کند.

صوت/ ماجرای سوختن ریش فرمانده با باروت غنیمتی


شما مخاطب مشرق، از این پس می‌توانید با بارگذاری این فایل‌ها روی رایانه‌ها، گوشی‌ها و تبلت‌های خود، در اولین فرصتی که امکان شنیدن آن را دارید، کتاب مورد علاقه خود را با گوش جان بنیوشید.

"آن بیست و سه نفر"، خاطرات خودنوشت آقای احمد یوسف‌زاده، نخستین عنوانی است که در این بخش برای شما خوانده می‌شود. این کتاب جذاب، اتفاقاتی را به تصویر می‌کشد که نمونه‌اش در هیچ جنگی رخ نداده است و نگارنده آن تمام زوایای تلخ و شیرینش را برای تاریخ ثبت کرده است.

«آن بیست‌ و‌ سه نفر» از دوران اسارت ۱۹ نوجوان کرمانی و چهار نوجوان دیگر است که در عملیات آزادسازی خرمشهر توسط ارتش بعث به اسارت درمی‌آیند. نویسنده در این کتاب شرح هشت ماه ابتدایی اسارت و اتفاقاتی که برای این گروه بیست‌ و‌ سه نفره افتاده از جمله چگونگی فرماندهی حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان در دوران جنگ و نیز ملاقات با صدام در کاخ ریاست جمهوری عراق را روایت کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی در تقریظی که بر کتاب «آن بیست و سه نفر» نگاشته‌اند این گونه آورده‌اند: «در روزهای پایانی ۹۳ و آغازین ۹۴ با شیرینی این نوشته‌ شیوا و جذاب و هنرمندانه، شیرین‌کام شدم و لحظه‌ها را با این مردان کم‌سال و پرهمت گذراندم. به این نویسنده‌ خوش‌ذوق و به آن بیست و سه نفر و به دست قدرت و حکمتی که همه‌ این زیبایی‌ها، پرداخته‌ سرپنجه‌ معجزه‌گر اوست درود می‌فرستم و جبهه‌ سپاس بر خاک می‌سایم.


یک بار دیگر کرمان را از دریچه‌ این کتاب، آنچنان که از دیرباز دیده و شناخته‌ام، دیدم و منشور هفت‌رنگ زیبا و درخشان آن را تحسین کردم.
۹۴/۱/۵»

در قسمت اول، خاطراتی از روزهای نگهبانی نویسنده در سنگر شناسایی در نیزارهای جنوب و رها کردن درس و مدرسه و عزیمت به جبهه برای شرکت در عملیات را خواهید شنید.

اکنون این شما و این دقایقی از خوانش کتاب:




دانلود قسمت اول خوانش کتاب آن بیست و سه نفر



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    مشرق عالی بود . منتظر دومیش هستیم !
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    آفرین مشرق ،فق خواهشا متوقف نکنید این کارتونو و لطفا جهت دسترسی راحت تر بخشی مجزا در نظر بگیرید ، اون طرح پادکست تحلیل صوتیتون چی شد پس ،واقعا خوب شروع کردید ولی ..
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    دمتون گرم !
  • ملک ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
    0 0
    سلام خیلی متشکرم کار بسیار خوبی است همین 6 دقیقه بود؟!!
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
    0 0
    مرسی،خیلی کار تازه و جالبی بود،امیدوارم ادامه داشته باشه.
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    عالی بود...
  • علی افتخارزاده ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
    0 0
    صدای نرم و خوش تراش دوست و همکار عزیزم عالی هست و بسیار خوب این داستان و خوندن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس