کد خبر 401570
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۵

ستاد تبلیغات وابسته به آستان مقدس حرم امام علی(ع) و روحانیون رزمنده با حضور خود در کنار سایر دلاوران بسیج مردمى عراق به لطف الهى توانست سهمى در پیروزى عملیات آزادسازى شهر تکریت داشته باشد.

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

روحانیون رزمنده

 

 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    احسنت بر روحانیت عراق ! از پرورش یافتگان مکتب نجف اشرف و کربلای معلی و پیروان پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت نبوت و رسالت (ع) کمتر از این نمیشود انتظار داشت ..... به امید پیروزی نهائی بر تکفیری ها و داعشِ ساخته و پرداخته امریکا و صهیونیسم بین الملل ....... دست با کفایت الهی ناصر شما عزیزان باشد ....... ان شاءالله .
  • اصلاح طلب امت جدش ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    این دیالوگ های توی تاکسی رو گذاشتم(البته با پوزش از دوستان فرهیخته مخالف و موافق تا بفهمید وقتی حکیم بوعلی سینا می گه کسی که دیده را انکار و ندیده را بپذیرد هردو به یک اندازه احمق اند) ... داش شما دستای این آخوندها رو نگاه کن ، عین دست دختر 14 ساله است بخدا سنگین تر از قلم و اسکناس تو دست شون نگرفتند ! . . . . . . . . . . این چندتا اینتر برای این بود که احساساتی شدم (تف به ریا) گریستم وقتی هنوز خیلی از طلبه های نخبه ی ما برای تشکیل زندگی هاشون چشم شون به وجوهات شرعیه اهل دینه که ایا حاکم شرع ما رو هم جزو مستحقین تشخیص می ده ؟ لباسمون تا شب شوره می زنه کهنه می شه یک دست بیشتر نیست تو آفتاب قم. بابا من اصلاح طلبم جد اندر جد دو آتیشه. ولی این چه حرفیه توی مردم ما می شنویم ؟ دعوا کنم بزنم تو گوش 3 نفر آدم توتاکسی چکار کنم بفهمونم آخه تو رفتی معدن خوندی اون یکی رادیولژی خب یکی هم کارشناسی حدیث !! . . . . . وزارت ارشاد فقط باید به عشق پسر پولدار به دختر بد حجاب مجوز بده؟ این فرهنگ عمومی نشده ؟ ... بچه ها ببخشید عذر یه چیزای تداعی شد زخم سرباز کرد
  • ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    خدا حفظشون کنه در جنگ ما نیز روحانیون نقش مهمی داشتند چه از نظر عقیدتی چه از نظر رزم و جهاد
  • ناشناس ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    خدا حفظتان کند
  • محمد رضا ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    در دفاع مقدس هم به نسبت جمعیتی روحانیون بیشترین شهید را تقدیم اسلام کردند.
  • هادی ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    روی پرچم داعش عبارات مقدسی هست باید مراقب بود بی احترامی نشه
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    ایران اینبار در عراق تکرار می شود ، یادتونه یه بار قطعه ای از بهشت را در ایران پهن کردند و اینیار در عراق... خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار...
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    الهام ازروحانیون ایران گرفتند
  • محمد علی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
    0 0
    چه خوش گفت آن پیر مراد جماران:در هر نهضت و انقلاب الهى و مردمى، علماى اسلام اوّلین کسانى بوده اندکه بر تارک جبینشان، خون و شهادت، نقش بسته است. کدام انقلاب مردمى- اسلامى را سراغ کنیم که در آن، حوزه و روحانیّت، پیش کسوت شهادت نبوده اند و بر بالاى دار نرفته اند و اجساد مطهّرشان بر سنگفرش هاى حوادث خونین به شهادت نایستاده است؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس