کد خبر 400949
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۷
{$sepehr_album_24679}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    یاحسین
  • ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    خواهشا یاوه نگویید. شکست سنگین نیروهای عراقی از چند صد داعشی در تکریت صرفا حاصل اعمال نفوذ آمریکا در مقامات بغداد و متوقف کردن عملیات در آستانه پیروزی بود. درست شبیه ماجرای حکمیت در جنگ صفین. اما در اینجا این قدرت رسانه ای غرب بود که کاری کرد که نیروهای عراقی مسبب کشتار مردم سنی تکریت معرفی کند. هر چند از همان ابتدا باید بافت تکفیری و بعثی مردم تکریت و عدم همکاری اکثر آنها با نیروهای ارتش و حشد الشعبی را در نظر می گرفتند. این شکست سبب خواهد شد که پیشروی های عراق به سمت شمال منتفی شود همانطور که در فلوجه هم عملا همین اتفاق افتاد. نیروی شیعه عراقی بسیار شجاع و با قابلیت هستند. اما شجاعت و فنون نظامی برای پیروزی در جنگ کافی نیست وقتی اراده سیاسی برای پیروزی وجود ندارد. چیزی که دقیقا در چهار ساله دوم جنگ تحمیلی خودمان شاهد آن بودیم.
  • شکرستانی ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    عراق از دست داعش آزاد خواهد شد اگر 1. ابتدا مرز عراق با ترکیه، سوریه، اردن و عربستان و کویت مسدود گردد یا لااقل تحت نظارت بیشتر قرار گیرد 2. جنگ با داعش با ترکیب نیروها از کلیه مذاهب و ادیان داخل عراق 3. ساقط کردن هواپیماهای ائتلاف در عراق و ممنوعیت ورود آنها به آسمان عراق 4. جدا کردن قلب مردم شمال عراق از آموزه های وهابیت و داعشی با تبلیغات گسترده براساس آموزه های اصلی دین و مذهب و وطن گرایی عراقی 5. دادن اولتیماتوم به کردستان عراق برای قرار گرفتن زیر چتر حمایت دولت عراق و مشارکت در اداره عراق با عنوان کشور عراق 6. قطع تاسیسات ارتباط صوت، تصویر و الکترونیک عراق در مناطق تحت کنترل داعش
  • امیر تبریز اوغلی ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    یاحسین....
  • قادر ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    ان الله لا يحب القوم الظالمين
  • حسین کرباسی ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    نام حسین (ع) یارو نگهدارتان باشد:شما پیروزید............!
  • وحید ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    مشخص است که اتحاد امریکا و غرب با همدستی ارتجاع منطقه و ترکیه هر چند در ظاهر با داعش ابراز مخالفت میکنند اما در باطن راضی به نابودی کامل آن نیست.همان سناریوی افغانستان با کمی تغییر در عراق و سوریه تکرار خواهد شد.داعش را مثل طالبان کمی ضعیف و سربراه تر خواهد کرد تا در آینده در تعاملات سیاسی و ترسیم نقشه جدید منطقه خاورمیانه از آن بعنوان اهرم فشار و بهانه ای برای ایجاد پایگاههای بیشتر استفاده کند.ملتهای منطقه هم بجز یکی دوکشور اغلب عافیت طلب و منفعل شده اند.به دولتهای سرسپرده هم که امیدی نیست.مسلم است که این دولتها ازبین داعش و ترس ازقدرت ایران شیعه و ابرقدرت امریکا کدام را انتخاب میکنند.تنها راه برای ایران پس از حل پرونده هسته ای تعامل و بده بستان با غرب و یارگیری از بین کشورهای قدرتمندو صاحب نفوذ در منطفه میباشد.
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    اینطور که تجربه نشان داده داعش در هیچ منطقه ای پیروز و پا برجا نمانده مگر اینکه مردم ان منطقه حامی و طرفدارش باشند یا حداقل بیطرف باشند و معلوم شده که از هر نقطه ای که عقب نشینی کند ان محل را انقدر ویرانه کرده که خسارت اباد کردنش به تصرفش نمی ارزد عتاوه بر انکه در جای دیگر سر بر می اورد . تا زمانی که تفکر داعشی ریشه در زمینها دارد بریدن شاخه ها چندان فایده ای ندارد . برای ریخته نشدن خونهای بیشتر و ویرانه نشدن عراق بهتر است شیعیان استانهای جنوبی عراق را در دست داشته باشند و کوردها مناطق کرد نشین و داعشی ها را در مناطقی که هستند به حال خود بگذارند و پیمان صلح ببندند اگر داعش مدیریت نداشته باشد یا مردم ان مناطق از داعش ناراضی شوند خودشان انها را کنار می زنند و احتیاجی به حمله هوایی یا لشگر کشی نیست .
  • حسین ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    حالت خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تو باغی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دانشو ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
    0 0
    داعش به هر جا که وارد میشه با مشت آهنی اونجا رو کنترل میکنه اونوقت شما میگی مردم اکثرا طرفدارشن با و جود تمام وحشی گری هایی که ازش دیدن ؟؟ نه عزیزمن اون راه حل شما هم پاک کردن صورت مسئله است... در حال حاضر به خاک عراق تجاوز شده و هر توافقی بین شیعه وسنی و کرد ها ( که البته نه به اونصورت که شما گفتی عراق رو سه تیکه کنن بلکه هر گروه مناصب مناسبی با توجه به جمعیتش داشته باشه و همه زیر نظر دولت مرکزی باشن) باید بعد از اخراج اشغال گر ها صورت بگیره پ.ن : خدا رو شکر مملکت ما توسط امثال شما مدیریت نمیشه وگرنه تا حالا ایران صد تیکه شده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس