کد خبر 1791168
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۲۸
انهدام مجدد پهپاد اسرائیلی در خوزستان

یک فروند از پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهرستان اندیکا واقع در شرق استان خوزستان بدست رزمندگان پدافندی نیروهای مسلح ایران کشف و منهدم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • همراه IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۴/۱۲/۱۵
    0 0
    الان وقت اینه اسراییل را شخم بزنیم و حداقل یک ناو هواپیمابر غرق کنیم برای عبرت جهان. لحظه ای سکوت برایشان نگذارید که اسلام را از روی زمین مثل غزه حذف خواهند کرد. این حرامزادههای یهود ولمان نمیکنن . مگر نمیبینید و تجربه نمیکنید. مزدوران داخلی دارن مدام دولتمردان را میترسانند و مشخصه که در این حجمه دارن موفق میشن. مردم را نتونستن دارن روی دولتمردان کار میکنن. اگر دولتمردی خسته شده خانم سحر امامی گزینه خوبیه برای جایگزینی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس