روزنامه

قیام مردم در تشییع شهدا نشان داد ملت ایران به شعارهای انقلاب وفادار است، انزوای بی‌سابقه تل‌آویو در جهان، شهید رئیسی مظهر شعارهای انقلاب، تیتر برخی از روزنامه‌های یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • US ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    4 9
    با سلام و تعزیت خدمت مردم غیور و متمدن و تمدن ساز ملت ایران ، اینجانب خواستم چند نکته را خدمت شما عرض کنم ، ابتدا در مورد سو استفاده ترکیه از شهادت مقامات دولتی و سیاسی کشورمان برای تبلیغات پهپادشان که واقعا جای تاسف و تأمل در همسایگی و صداقت آن کشور در قبال ایران که مشغول عزاداری یادر اضطراب تجسس آن عزیزان بود،نهایت حماقت رو نشان داد که باید با پاسخ متقابل همراه باشد دومین مسئله یک گروه و یا شبکه های معاند آذربایجان هستند که در پی تحریف تاریخ ایران برآمدند که با سکوت خفت بار خبرگزاری ها و مقامات سیاسی ایران همراه شده که هر روز گستاخی آنها مرز ها رو در می نوردند سومین هیچ اعتمادی به دولت مزدور پاشینیان نکنید که آنها موذیانه دنبال صلح با آذربایجان و ترکیه با گول و دور زدن ایران و روسیه هستند چهارمین، عدم حضور وزیر خارجه روسیه در مراسم مقامات دولتی ایران و فرستادن فقط یک نماینده ویژه آن هم با توجه به نیاز روسیه به ایران در این برهه از زمان سوالات وحشتناکی در ذهن متبادر می کند که بعد از اتمام جنگ روسیه علیه ایران باز ... به روح پر فتوح شهدای اخیر صلواتی هدیه بفرمایید
    • حمیدیان IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      8 1
      با سلام . متاسفانه پیامتان بیشتر حاکی از ایجاد بدبینی و دشمنی بین ایران و همسایگانش است ! . نمیدانم ناشی از عمق دلسوزی شما است یا مساله دیگری ؟
    • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      2 0
      رئیس مجلس روسیه کم کسی است؟
    • صابر IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      2 0
      صلوات رو کــه فرستادیم. اینهایی که گفتی نه تنها تحلیل نبود، بیشتر شبیه بدبینی مضاعف هستش. حـتـمـاً دکــتـر برو.
    • US ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 3
      صابر جان به تحقیر عادت کردی کاری نمیشه کرد، چون عزت و بزرگی رو ازت گرفتند
    • US ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 2
      جناب حمید یان سرت رو از برف بیرون کن
    • US ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 2
      از روسیه چلغوز هم بفرستند برای شما کم کسی نخواهد بود.خاک بر سرت
  • راه حل مسکن IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    12 0
    راه حل ساده مسکن تهران :‌ : : خارج کردن بخشهای ستادی و دفاتر شرکتهای مزاحم از تهران .... رفتن آنها به محیط عملیاتی <<< مطابق تکلیف از سالها قبل .... تبدیل صدها برج و ساختمان آنها به مسکونی :::: :::: سبکسازی تهران باید سریعا و قاطعانه آغاز گردد . ::::::: فروش صدها هزار میلیارد تومان ساختمان و برجهای مازاد حاصله و استفاده برای توسعه کشور :::::: فولاد مبارکه ::::ذوب آهن:::: پتروشیمیها :::: ایمیدرو :::: شرکتهای حفاری ::::: شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران :::: شرکت ملی مس :::: گل گهر :::: چادرملو ::: مپنا :::: شرکتهای غذایی :::: ستاد و دفاتر اینها باید قاطعانه از تهران خارج شوند ::::: این شرکتها با ثروتهای نجومی باد آورده و ایجاد تقاضای کاذب در بخش مسکن ( اداری و مسکونی ) و تملک قارچی در جای جای کشور ، در حال تزریق فقر و تورم به جامعه هستند !! :::: مواد اولیه ، انرژی و خوراک مجانی >>> سودهای نجومی >>> تخریب اقتصاد و تورم سازی :::: کنترل این شرکتهای ثروتمند و حیات خلوتهای زیرمجموعه آنها مساویست با کنترل تورم و افزایش رضایت جامعه :::: >>>> ............
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    1 5
    جراید که از مشکلات جامعه فقر ونداری تورم هیچ چیز درج نمیکنن غیرازحرفهای خوش امد حکومت جراید قهوای
  • طلافروشان تعطیل بمانند !! IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    29 1
    لطفا تعطیلی طلافروشان تمدید شود !! --------- تعطیلی طلافروشان = ادامه کاهش قیمت سکه و دلار ------ لطفا طلافروشان به مسافرتهای تفریحی خود ادامه دهند !! ---------- تعطیلی طلافروشها و بانکهای خصوصی یک عامل کاهش تورم است . -------- اینها کانونهای پول شویی ، تورم زایی و فساد هستند .
  • US ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    3 6
    متاسفانه بعضی از خبرگزاری های ترکیه از عزای عمومی اعلام کردن اردوغان خیلی ناراحت شدند!!! این هم از عاقبت دوستی ترکیه با ایران! مجری زن میگه مرحوم آیت‌الله رئیسی چرا قبر آتاتورک رو زیارت نکرد! چرا زلزله ترکیه رو ایران عزای عمومی اعلام نکرد و ...دروغ پهپاد ترکیه رو هم داشت غالب میکرد و از هرزهای ز .ز. ه هم حمایت می کرد ...چرا جوابی به این گستاخی های ترکیه و آذربایجان جوابی داده نمی شود؟!
    • صالحیان IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      8 0
      شما چقدر اصرار به درگیری دارید ؟ بیشتر به صلح و دوستی فکر کنید !
    • US ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 3
      دوستی یک طرفه نیست در روابط بین المللی، متاسفم به این درجه از خود تحقیری
    • سلیم IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      3 0
      تشکر . صداقت و دلسوزی در صحبتهای شما موج میزند . سلامت باشید .
    • US ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      0 0
      سیلیم خودکم بینی هم در جملات شما موج میزنه
  • شناخت علل تورم IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    13 0
    رشد سرطانی بخش غیرمولد در تهران !! ::::: شناخت علل کسری بودجه دولت مهمترین موضوع در کاهش تورم است . ::::: یک فاجعه بزرگ و عجیب در اقتصاد اینکه ، طی سه دهه اخیر ، ستاد و دفاتر بسیاری شرکتهای دولتی از شهرهای اصلی به تهران آمده و بعنوان یک بخش غیرمولد و هزینه زا ، هر روز مانند غده سرطانی از لحاظ فضا و پرسنل سفارشی بزرگ میشوند :::: اما در طرف مقابل، صنایع و معادن ارزشمند دولتی همان شرکتها که مولد و ثروتساز برای خزانه دولت (مردم) هستند ، با قیمتهای ارزان به ویژه خواران و حیات خلوتهای خصوصی واگذار شده است . :::: فاجعه بسیار بزرگی است و یکی از ریشه های تورم این سونامی اقتصادی است .
 :::: یعنی کوچک شدن بخش مولد و ثروتساز دولت ، همزمان بزرگ شدن سریع بخش غیرمولد در تهران ::: که نتیجه آن در کنار سایر عوامل ، کسری بودجه دولت و تورم زایی بوده است .
  • اخذ ماهانه مالیات IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    11 0
    مالیات همه ماهانه اخذشود!! +++ مالیات اصناف ، بازاریان ، پزشکان ، وکلا و .... ؛ بصورت ماهانه مانند کارمندان و کارگران ، اخذ گردد . در حال حاضر بعد از یک سال ، 16 ماه و حتی بیشتر اخذ میشود . ++++ با مالیات ماهانه ، دلخوری ، احساس بی عدالتی ، شانتاژ و فرار مالیاتی کاهش می یابد . ++++ در حال حاضر یک حقوق بگیر به راحتی ماهی دو میلیون و سالانه بیست یا سی میلیون مالیات میدهد اما یک بازاری ، پزشک یا وکیل با درامد چند برابری ، در آخر سال برای ۳۰ میلیون مالیات ، ناراحت میشود ، یا مقاومت و اعتراض میکند . وقتی سالانه روی هم جمع میشود ، ناراحتی و مشکل درست میکند . اگر این مالیات ماهانه اخذ شود ، بسیاری مسایل حل میشود . ++++ کاهش فرار مالیاتی = کاهش تورم
======== با مالیات ماهانه ، اعتراض ، شانتاژ و فرار مالیاتی کاهش می یابد .
  • احمد IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    0 0
    معلوم نیست اصرار مشرق برای ریاست قالیباف برای مجلس یا قوه اجرایی چیست؟ مگر اینکه منفعت خاصی برای مشرق داشته باشد!
  • طلافروش = انگل اقتصاد IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    8 0
    تا کنون شنیده اید کسی از مهاجرت طلافروشان به خارج ، ابراز نگرانی کرده باشد ؟!! ------همین نشان میدهد برخی مشاغل و افراد تا چه حد انگل جامعه و اقتصاد هستند !! ------ طلافروش = انگل اقتصاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس