کد خبر 1489455
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

به گزارش مشرق، تیم فوتبال ناپولی برای اولین بار پس از عصر طلایی مارادونا و بعد از پشت‌سر گذاشتن بحران‌های پیاپی، حالا به دوران اوج خود بازگشته است و موفق شد پس از ۳۳ سال قهرمانی در سری آ ایتالیا را در ناپل جشن بگیرد. شاگردان اسپالتی این فصل بی‌نظیر ظاهر شدند و توانستند ۶ هفته زودتر از اتمام لیگ قهرمانی را به دست آورند.

پس از قهرمانی ناپولی نه تنها سری آ جذابیتش را از دست نداد بلکه در این هفته‌های پایانی به اوج حساسیت رسیده است. ۶ تیم یوونتوس، اینترمیلان، آث میلان، لاتزیو، آتالانتا و آاس رم شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را دارند و همین موضوع این لیگ را حساس‌تر کرده است. از میان این تیم‌ها به نظر شانس اینتر و یوونتوس از سایر تیم‌ها بیشتر است و سهمیه این دو تیم را تقریبا باید قطعی بدانیم ولی سایر تیم‌ها جنگ سختی برای رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا را دارند. (البته نباید فراموش کنیم که یوونتوس در خطر کسر امتیاز قرار دارد و احتمال دارد در پایان لیگ ۱۵ یا ۳۰ امتیاز از بیانکونری کم شود.)

در انتهای جدول سری آ سقوط سمپدوریا به سری بی قطعی شده است و از میان تیم‌های کرمونزه، اسپتزیا، هلاس ورونا و لچه دو تیم به سری بی سقوط می کنند.

عکس/ جدول سری آ ایتالیا؛ نبرد گلادیاتورها برای کسب سهمیه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس