کد خبر 1479344
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
مراسم تجلیل از عوامل برنامه "محفل"

ویژه برنامه تلویزیونی «محفل» کاری از مرکز رسانه‌ای نهضت است که در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز حوالی ساعت ۱۷:۳۰ مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

به گزارش مشرق، مراسم تجلیل از عوامل برنامه "محفل" با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، علی فروغی مدیر شبکه سه و جمعی از مدیران و مسئولان برنامه بعدازظهر امروز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    2 19
    دقت کنیدخودشون برای خودشون محتوادرست می کنندخودشون ازخودشون تمجیدمی کنندوخودشون به خودشون جایزه می دن!وقاحت کرانه ندارد!
    • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
      0 0
      احسنت کاش حد اقل هزینه و پولش رو از جیب خودشون میدادن نه از بودجه و سرمایه ایران
    • FR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      2 2
      میسوزه حرامی ؟!
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      وقاحت يعني تو
    • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
      0 0
      خودمان دوسداریم آنقدر حال میدهد که نگو
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    3 0
    خودمان از خودمان خوشمان می آید...
  • عای افصحی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    2 2
    امام خامنه‌ای « کار فرهنگی درست آن چیزی است که جوان ما را انقلابی بار بیاورد» برنامه های نوآور و موثری چون «حسینیه معلی» و همین « محفل» نشان ار تحول در برنامه سازی است. تا پیش از این برنامه های دینی، مفاهیم دینی ، قرآن ، جشن اعیاد و میلاد ائمة ، مجالس عزای حسینی ، فرهنگ قرآنی و... زینة المجااس صدا و سیما بود و باری به هر جهت. اما در این دو برنامه اتفاق دیگری افتاد و با رویکردی اجتماعی متناسب با ایام ، برنامه ها رنگ آمیزی شد. در ایام سرور با لطیفهٔ های شرعی، کلکل مذهبی ، کف و خنده و..و در ایام حزن به صورت کاملا جدی و نه تصنعی عزاداری شد چنان که بیشترین بخش های این دو برنامه کاملا فرهنگی و تاثیر گذار بود. محفل اما رویکرد نخبگانی داشت و فرهیختگان قرآن و نهج‌البلاغه نشان دادند که این دو کتاب چه ارزش هایی را در خود داشته و تا چه حد می تواند کاربرد و کارگشایی داشته باشند. نخبگان غیر ایرانی حاضر در برنامه نشان از توفیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل فرهنگی داشت. کودکان و نونهالان قرآنی نمونه عینی معجزات قرآن بود جایی که یک کودک پنج ساله یا هشت ساله قرآن را حفظ، معنی، تفسیر و داستان هایش را به صورت جذاب تعریف می کرد و یا روشندلانی که در حفظ قرآن سر آمد بودند. داوران حاضر نیز بر جذابیت برنامه افزوده بودند. تنها نقطه ضعف برنامهٔ محفل حضور نامتعارف یکی از داوران ( حامد شاکر نژاد) بود. او به فرمایش رهبری آوازه خوانی را بر قرائت رجحان می داد. جلسات را غیر منطقی مالخود و بیش از مهمانان و نیز داوران وقت برنامه را می گرفت. همین برنامه را از توازن خارج می کرد . ضمن این که شاکرنژاد هیچ علائمی از تأثیر پذیری از قرآن در مجموعهٔ سکناتش دیده نمی شد او در واقع یک سلبریتی تمام عیار و معرف اسلام آمریکایی بود هر روز بایک ساعت گرانقیمت ، ست لباس های مارکدار، پوشش غربی و.. اسراف و تبذیر را نمایش می داد. تلاش داشت حتماً ساعت های گرانقیت صدها میلیونی و لباس های چند ده میلیونی اش دیده شوند! شاکرنژاد آوازه خوان قرآن بود اما فهم هرگز. ندیده « ان المذرین اخوان الشیاطین» ،« الذین یکنزون الذهب و الفضه و لا ینفقون ها فی سبیل لله فبشرهم بعذاب الیم» ،« قل لو انتم تملکون خزائن رحمة ربی اذا لامسکتم خشة الانفاق او با انباشت زیور آلات به مصداق این آیه از انفاق هراسناک، ایثار سوره هل اتی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس