کد خبر 1426874
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
روزنامه

۲۵۰۰ تجمع مسالمت‌آمیز در ۲سال، خنثی‌سازی تحریم‌ها بیخ گوش آمریکا پالایش روزانه ۱۰۰هزار بشکه نفت ایران در ونزوئلا ،گاف لندنی اوین ، از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های دوشنبه ۲۵ مهر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    تذکر هشدار هوادار زورکی کاربر فروشی...!
  • محسن IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    3 2
    واقعا چرا به این روزنامه‌ها که با تیتراشون مردم رو نسبت به بعضی مسائل( با اینکه واقعیت روشن شده) به شک و شبهه میندازن یا به نوعی روی مخاطب تاثیر روانی منفی مسذارن، تذکر داده نمیشه؟؟ درباره‌ی حادثه ی خانم امینی هم همین رفتار بعضی روزنامه ها باعث شد خیلی ها به اشتباه بیفتن و آخرش هم مملکت و مردمش هزینه رو دادن و میدن. تیترهای روزنامه ابتکار و مشرق رو بخونید. ابتکار با تیترش حادثه ی اوین رو ضد و نقیض تونسته. مشرق هم با تیترش درباره‌ی گزارش مجلس، معتقده برای اقناع مردم فرصت سوزی شده (در حالی که در حوادث اخیر از لحظه اول همه دستگاه‌ها و تلویزیون و... مشغول تحلیل و بررسی و ارائه گزارش و روشنگری و پاسخ بوده اند)
    • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      3 5
      بالاخره این زنجیره ای ها سرمایه اسرائیل هستند در ایران. تعجبی از تیترهای دروغ و فتنه گرایانه شون نیست!
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    5 2
    در کمال تاسف ریشه اغتشاشات اخیر به هیچ وجه توسط مسئولین دیده نشد یا عمدا ندیدند . مردم و جوانان از تبعیض ؛ بی عدالتی و فساد گسترده در نظام بشدت شاکی هستند و امیدی هم به اصلاح و بهبودی ندارن . بعنوان مثال چرا باید خانواده مسئولین رده بالا در خارج زندگی کنن ؟
    • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      2 4
      اول اینکه در عموم اغتشاشات هیچ مطالبه اقتصادی وجود نداشت. شعار زن زندگی آزادی توش مطالبه اقتصادی هست؟!!! دوم اینکه حتی آشوبگران هم میدانند که دولت و قوه قضاییه به جدّ دارند با تبعیض و فساد مبارزه میکنند و برای دولت بنیادی در راه بهبود معیشت مردم تلاش میکند؛ برای همین می فهمند که در این زمینه بهانه ای برای اعتراض وجود ندارد (برطرف کردن مشکلات ناشی از حاکمیت تفکر لیبرال اقتصادی زمان بر هست )
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      0 3
      مصداقی بیان کن تبعیض دلار جهانگیری بود که ریسی برداشت و منتفعین ان الان در خیابان هستند همچنین مالیات و ..... شبیه سال 88 و فتنه طلحه زبیری های باز مانده از رانت های نجومی در مورد دانشگاه هم گفتید پر از سهمیه ای است پس این فحاشان بی چاک و دهن انجا چه میکنند ؟
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 0
      ریشه ی این تخریب ها اقتصادی نیست ازشعارشون تافحاشی وتخریب وحمله به اماکن عمومی وخصوصی وپلیس ورهگذروکسبه
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 3
    یکی از دوستان می گفتن اگر با پولی که آوردن در بورس خونه خریده بودن الان اون خونه بالای هشت میلیارد قیمت داشت اما پولی که الان توی بورس براش مونده یک ونیم میلیارده بعد یک سوال اگر قیمت ملک ثابت بمونه چه مدت طول می کشه ایشون پولشون بشه هشت میلیارد پس بیخود نگید تا آخر سال بازدهی بورس بیشتر از سایر بازارها خواهد بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس