کد خبر 1411585
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
مروری بر زندگی شهید سیدعلی اندرزگو

شهید اندرزگو، عضو جمعیت از روحانیون مبارز و مسلح علیه رژیم پهلوی که در ترور حسنعلی منصور نقش بسزای داشت. او تلاش‌های بسیاری برای مبارزه و فعالیت به منظور سرنگونی رژیم ستم‌شاهی انجام داد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    ايشان طلبه نبود! اصولا فرصت تحصيل پيدا نكرد تمام عمر خود را به مبارزه پرداخت و معمم نبود! عكس مربوط به لباس روحانيت يكي از دهها هويت ساختگي ايشان است براي فرار از دست ساواك!
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    0 0
    فیلم سینمایی تیرباران در باره زندگی شهید اندرزگو امروز از تلویزیون پخش میشه تماشا کنید
  • محمدرضا کیانفر IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
    1 0
    . جعفر گلابی اصلاح‌طلب ساختاری نوشت: آمریکا اظهارات فرح پهلوی را که گفت آماده بازگشت به ایران است بی‌ضرر می‌داند کسی چه می‌داند شاید روزی به ‌کارش آمد. آقای گلابی، ابداً نگران بازگردان پهلوی‌ها توسط آمریکا نباشید زیرا آمریکا که پدرشان را از ایران برد زیر عمل جراحی کشت دودمان‌شان را بر باد داد یقیناً می‌داند اگر به قدرت برسند انتقام می‌گیرند. همی گفت هر کس که ای بخت ما، به دشمن سپردی سر و تخت ما. پدر کشتی و تخم کین کاشتی، پدر کشته را کی بود آشتی. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس