کد خبر 1379364
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
جشن ازدواج دانشجویی شاخه نبات

جشن ازدواج دانشجویی شاخه نبات دانشجویان رشته های علوم پزشکی با حضور دکتر زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و مسولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ها در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 46 ساله IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    3 1
    هی خدااااااااااااااااااا
    • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      خیلی سخته که تنهام ولی چون خدا با خبره از تنهاییم راضی ام و حسرت نمیخورم
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    اولا با تجربه می توان از الان گفت خیلی از این ازدواج به سال نشده به طلاق می کشند و یا فقط اسم ازدواج را نگه می دارند. مردی که حاضر شده زنش اینجا بدون حجاب شرعی و با این وضع وضع بزک کرده در مقابل دهها مرد نامحرم بنشیند، معمولا از همان مردهایی است که دچار عشق های دانشگاهی و خیابانی شده است و کمی بعد که فارغ شد تازه دوزاریش می افتد که دلیل بی حجاب بودن زنش چیست. ثانیا این حاج آقای آن بالای سن که به خودش زحمت نهی از منکر را نمی دهد. اما بداند که اکثر این آقایان اساسا یا شغل ندارند و یا برخلاف قوانین دانشگاه مبنی به تحصیل تمام وقت دانشجوی روزانه، بیرون از دانشگاه کار دارند. حالا هر کدام که باشد معنیش عدم امکان پرداخت نفقه از مسیر شرعی است. بقیه مسیر این ازدواج ها که گفتن ندارد...ثالثا این صحنه ها مایه شعف شیطانها است. ببینند که زن و مردان با حیا و حجاب کنار زنان بی حیا و بی حجاب می نشنند و به آنها لبخند می زنند. در حالی که مامور بودند آنها را نهی از منکر کنند و روی ترش کنند.
    • مهدی IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
      0 0
      اصل ازداواج یک معروف بزرگ و موکد هست که ریشه بسیاری از منکرات رو خشک میکنه چرا بعضی ها این حقیقت رو درک نمی کنند و با ایرادهای سطحی و ظاهری این حلاوت و شیرینی رو تلخ می کنند. کم و زیاد بودن پوشش و رعایت برخی نکات شاید از جهاتی درست و قابل توجه باشد ولی به لحاظ کلی در مقایسه با اصل ازدواج دو نفر مسلمان که دین شان تکمیل میشه و فریاد از نهاد شیطان لعین بر می آورد، جزء مسائل کوچکتر و با اولویت کمتر است و نباید اصل موضوع را تحت شعاع قرار دهد. دختر ها و پسرهای بسیاری در جامعه ما هستند که در سن ازدواج هستند و در حسرت ازدواج زندگی می کنند و در شرایط امروزه محبوب ترین کار در نزد خداوند متعال ازدواج آنهاست که اگر با سختگیری ها و بد سلیقه گی ها به تاخیر بیفتد منشا همه آسیب ها خواهد بود.
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    خوش بحالشون .ان شاءالله خوشبخت بشند
  • محسن IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    1 0
    انصافا بعضی عکسها که توش حجاب درستی رعایت نشده رو چرا منتشر میکنید ؟؟
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 0
    پری مجرد 46 ساله چرا آه کشیدی ؟؟ خوب خودت هم ازدواج کن ... اصلا ترس نداره
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۴
    0 1
    اگه خانواده ها بذارن که اینا ساده بگذرن از عروسی؟امان از توقعات بیجای پدرومادرها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس