عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۴ شهریور

از کاشت تا برداشت/ بردیم/ جرعه‌ای برای رفع تشنگی/ ماشین چاپ پول/ چه کسی واکسن خرید و چه کسی مانع شد/ خط قرمز اصولگرایان/ برخی از عناوین روزنامه‌های امروز است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    13 0
    پرروئی نجومی روزنامه سازندگی: از کاشت تا برداشت؟؟!!! اقتدار و زبان بلدی در دنیای سیاسی رئیسی را در واردات واکسن را به نام دولت فشل بنفش زدن خیلی پرروئی میخواهد
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      4 0
      تداوم حضور همتی یعنی تداوم سیاسیکاریها و تخلفات! طبق گزارش واصله ماسوای برخورد سیاسی و عزل نیروهای ارزشی و ایجاد فضای خفقانی توسط دکتر همتی طی ۲سال اخیر، بدلیل عدم تشکیل جلسات مجمع عمومی و شورایعالی هلال احمر متاسفانه نظارت تعطیل شده و ۲تخلف صورت گرفت: ۱. وفق ماده ۱۲ اساسنامه، عدم تشکیل جلسات شورای عالی حداقل ماهی یکبار، تخلف می باشد. ۲. عدم‌ تشکیل مجمع عمومی موجب عدم تصویب ترازنامه و صورت های مالی سالهای۹۸ و۹۹ و همچنین ماده واحده بودجه۱۴۰۰ شده است که با توجه به گذشت ۶ماه از سال تخلف بوده و دستگاههای نظارتی باید ورود کنند. لازم به ذکر است که رشد چند برابری واردات واکسن در یک ماه اخیر مربوط به اعتبار دولت مردمی است و ربطی به عملکرد همتی ندارد و اساسا واردات واکسن حداکثر ۵درصد تکالیف هلال احمر است. وی پاسخگوی وضعیت اسف‌بار ۹۵ درصد تکالیف برزمین مانده و انبوه تخلفات در سازمانها و شرکتهای تابعه باشد. #مطالبه_عزل_همتی
  • حامد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    9 0
    در جواب آقای پزشکیان و روزنامه سازندگی: عزیز، اون زمان همه تیترها در مورد نشدن و نتوانستن به خاطر fatf بود، الان میفرمایید خریدیم الان تحویل میدهند؟ با شناختی که از شما داریم، شما کار نکرده رو در بوق میکردید، وای به حال وقتی که کاری هم بکنید.
  • حکیم IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    5 0
    در جواب آرمان ملی: اگر منظورتان از نفی جریان اصلاحات ، یک مشت سیاست زده ی جدا از مردم است که فقط منافع حزب پوچ خودشون رو نگاه می کنند و اصلا کاری به مردم ندارند ، اگه منظورتون اینه که باید خدمتتان عرض کنم اگر نفی اصلاحات ، نارضایتی های مردم را قطع نکند قطعا کم خواهد کرد... نکته ی آخر اینکه نفی جریان فسادزایی مثل اصلاحات موجب اثبات هیچ جریان دیگری نمی شود. فافهم
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    5 0
    اصلاح طلبان اگر عرضه داشتند، در سال های طولانی که کشور را در دست داشتند - و سوگ مندانه هنوز هم در بیش تر جا ها مسؤل هستند - مشکلاتی برای کشور باقی نمی گذاشتند. حالا که در بالای کشور نیستند و مردم آن ها را طرد کرده اند، هر روز توفیقات امروز را می خواهند به نام خود جا بزنند و مشکلات موجود و انباشته ای که ایجاد کرده اند را هم به دولت جدید نسبت دهند. اصلاً در مرامشان مردانگی و انسانیت نیست.
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    6 0
    آقای روزی نامه ی سازندگی. دولت قبلی که رسماً سخن گویش اعلام کرد که چون اف ای تی اف را امضا نکرده ایم به ما واکسن نمی دهند. حالا چطور شد که بعضی ها اعلام می کنند دولت قبلی واکسن خریده است؟ قسم حضرت عبّاس را باور کنیم یا دم خروس را؟
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    4 0
    آقای اژه ای شما وهمه مسئولین یک ماه ثبات قیمتی در مرغ وتخم مرغ درکل کشورایجادکنیدبعدسراغ اقتصاد وبخش خصوصی بروید! عملکردبخش خصوصی را درچپاول مملکت تحت عنوان خصوصی سازی واجرای اصل44 سالهاست همه دیده ایم واثرات نامطلوبش به این سادگی تمام شدنی نیست! داستانی طرح میکنیدوبعدنیستیدکه پیاده وکنترل کنیدو مردم بیچاره بایدچوب بخورند!!!بیخیال شوید وبه فساد متعدد درون دستگاه قضا رسیدگی کنید!!!!
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
    1 0
    بعضی ها مثل مگس فقط می گردند دنبال زخم وضعف بعضی هم امید وانرژی مثبت می دهند خدایا مارا از شیفتگان قدرت برای همیشه نجات بده ۸سال بلکه بیشتر مملکت را ویران کردند ولی همچنان پر رو (نجومی)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس