هنرنمایی تیم آکروباتیک نیروی هوایی ژاپن در آستانه المپیک

تصاویری از ترسیم ۵حلقه المپیک توسط تیم آکروباتیک نیروی هوایی ژاپن، بازی‌های المپیک توکیو به صورت رسمی در روز جمعه افتتاح خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    1 1
    با شروع المپیک، منتظر حمله اسرائیل به کشورهای همسایه اش باشید.
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
    0 3
    اگر ارتش ژاپن هنر داشت اجازه نمی دادند که سربازان امریکایی به زنان و دختران ژاپنی تجاوز کنند و انها را از ژاپن خارج کنند و در امریکا محاکمه کنند و جرم و جنایات انها را ماست مالی کنند. اگر ارتش ژاپن غیرت داشت اجازه نمی داد سرزمین انها به دست امریکایی ها اشغال شود
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۱
      2 0
      چی میگی ؟؟؟؟ ژاپن متحد آمریکاست . من قبول دارم حمله اتمی آمریکا به ژاپن از بد ترین جنایت های تاریخ است . ولی ژاپن فعلی رو وقتی میبینم واقعا متعجب میشم . ژاپن محصولاتش از ماشین و لوازم خانگی بگیر تا سرمایه گذاری هاش روی صنایع و بخش های مختلف واقعا اعجاب برانگیز . روابطش هم با همه دنیا بازه . الان غیرت یعنی چی این وسط ؟ میخوای بگی ژاپن بد بخت بیچارس چون شریک اول آمریکا تو شبه جزیره کره ؟ ببین برادر پس رفت های کشور رو با اینا نمیشه جبران کرد . من وقتی مبینیم ترکیه که با هیچی ۲ برابر ما تولید ناخالص داخلی داره و به اندازه بیش از نصف ایران ( ۵۰ میلیون نفر ) سالانه ازش بازدید میکنن واقعا زورم میاد . ترکیه ۱۴ تا ورزشگاه کاملا پیشرفته داره که ما فقط ورزشگاه فولاد آرنا رو داریم ( ورزشگاه آزادی هم مورد تایید فیفا نیست و نقص داره ) که ۷ تا از این ۱۴ ورزشگاه هارا ۴ تاش بریتانیایی ها و ۲ تا آلمانی ها و ۱ فرانسوی ها ساختن . فکر نمیکنی بهتره به جا توهین و ... ازشون استفاده کنیم ؟؟؟ ما روابطی سیاسی که با غرب نداریم . روابط تجاری هم فقط با روسیه و چین و.... . سرمایه گذاری اروپایی ها و آمریکایی ها هم ۰ در ایران . حیف نیست کشور های دور رو بر ایران مثل ترکیه و عربستان و امارات و قطر بشن بهترین کشور برای آمریکایی ها و انگلیسی ها برای سرمایه گذاری و اون وقت ما فقط شعار بدیم؟؟؟؟؟ من فکر میکنم باید یک تغییراتی داشته باشیم ، باید روابط هم تجاری و هم سیاسی و... را کاملا قوی برقرار کنیم . مثلا وقتی می‌خوایم یک استادیوم ، یک کارخانه ، یک موزه ، یا یک برج حتی بسیازیم یا همه اینارو مدرنیته کنیم کاملا از تکنولوژی و سرمایه اونا استفاده کنیم هم شغل ایجاد می شه و هزاران پوئن مثبت دیگه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس