روزنامه

محموله ایرانی هراس آمریکایی / مطالبه مردم تحقق رویای خانه‌دار شدن / بی‌حسی بازار به انتخابات، عناوین برخی از روزنامه‌های صبح امروز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    14 1
    همتی به مدت حدود سه سال عصاره و چکیده سیاست های پولی مافیای بانکداری را در بانک مرکزی پیاده کرده است. سیاستهای پولی و مالی بانکداران در کشور موج سهمگینی از مفاسد پولی و بانکی را در ایران ایجاد و ارزش پول ملی را نابود کرده است. همتی در حکمی رئیس هیئت مدیره بانک اقتصاد نوین را به عنوان نماینده خود در امور انتخابات به وزارت کشور معرفی کرده است! همتی مدتی پیش هم عضو هیات مدیره بانک ملی و مدیرعامل بانک آینده را به عنوان اعضای راهبردی ستاد انتخاباتی خود منصوب کرده بود.هم اکنون بانکداران محور اصلی ستاد انتخاباتی همتی را تشکیل داده اند. این بانکداران رئیسی را خطری برای موجودیت سیاسی-اقتصادی خود می دانند و به شدت در فضای مجازی رهاشده و مطبوعات زنجیری افسادطلب در حال تخریب ناجوانمردانه او هستند.
  • SE ۰۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    6 2
    بجز خیانت ظریف در مذاکرات مخفی با جان کری در واتیکان ، ظریف برای ایجاد بستر مذاکرات وین ابتلا به کرونا و تلفات کرونا را در امسال عمداً بالا برده است. ظریف برای ادامه مذاکرات خسارت بارش عامل فوت تعداد زیادی از هموطنانمان شده است. نظرات دبیر کمیسیون بهداشت مجلس افشا کننده خیانتهای ظریف و عراقچی است. خانم فاطمه محمدبیگی نماینده مجلس و دبیر کمیسیون بهداشت مجلس: بسیار ناگوار است که در این شرایط سخت مقصر را عدم رعایت مردم معرفی می‌کنند در حالی که مقصر نخست چنین وضعیتی بی تدبیری و اشتباهات مسلم شخص رئیس‌جمهور و تصمیم‌گیرندگان ستاد ملی کرونا است و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز در همین باره طی مکاتبه‌ای با دستگاه قضا شکایت خود را ا اعلام کرده است.
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    2 5
    به كيهان بگوييد: مردم چهل سال مشاركت فعال داشتند و لي مديريت كشور ناكارآمدتر شد شايد با عدم مشاركت ؛فكري به حال مردم و كشور بشود.
  • صمصام IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    3 0
    محموله ایرانی هراس امریکایی این مایه تاسف کشور ماست که برای انتقال یک محموله ساده کالا به کشوری دیگر تا این حد داریم بزرگش میکنیم و تو بوق و کرنا میکنیم چرا واقعا ؟؟؟؟ هر روز صدها و شاید هزاران از این محموله ها از کشورهای دیگر به دیگر نقاط دنیا فروخته و ارسال میشه که از ساده ترین و پیش پا افتاده ترین کارهاست ....یک امر جاری در دنیای امروز تجارت واقعا اونها هم اینقدر براش دادار و دودور راه میاندازند ؟؟؟؟!!!!
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    3 1
    روزنامه کارگر که طرفدار دو آتیشه ی دولتهمعلوم نیس چطور مخواد از کارگر در مقابل کارفرما و دولت طرفداری کنه
  • علی IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    همتی اگر هنری داشت روزگار مردم اینطور نمیشد
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 0
    باید به حال مملکت ایران خون گریه کرد که همچین کسایی می‌خوان رئیس جمهور شوند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس