کد خبر 1083121
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
کوه‌های مریخی روستای زگلیک کوربلاغ شهرستان اهر

کوه‌های مریخی روستای زگلیک کوربلاغ شهرستان اهر یکی از جاذبه‌های بکر و طبیعی ناشناخته می‌باشد که تاکنون افراد کمی این مکان زیبا و دیدنی را از نزدیک مشاهده کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
    5 0
    بهتر که ندیدن! که بالای هر تپه کیسه فریزر و پلاستیک یادگاری بگذارن؟؟؟؟؟ ؟؟؟در ایران فرهنگ حفظ محیط زیست پایینه!!!! به هرکی هم بربخوره یا نادانه یا خودش رو به نادانی زده. یه سر بیاین انزلی ببینین که زباله دانی سیار مسافرین پرمدعا و قرتی هست! از هر بیشه زار سبزی که رد میشید کلی پلاستیک و قوطی نوشابه و پوست پفک چیتوز و آشغال و زهرمار دیده میشه! اینا رو اجنبی نریخته که یه عده خر مسلک بی فرهنگ ریختن. دولت هم که کلا بدش نمیاد همه جا ویرانه باشه. این به اون پاس میده این به اون پاس میده هیچ احدی هم بابت این همه عفونت و زباله کاری نمیکنه.
    • باران IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۶
      1 0
      واقعا حق با شماست من خودم طبیعت دوستم گاهی وقتها گریه ام میگیره از این همه ناسپاسی مردم ...طبیعت جانداره ..اینقدر بی حیا نباشیم ..میرید لذت میبرید..هوای پاک رو تو طبیعت نفس میکشید برگشتنی زباله هارو میریزید تو پلاستیک آویز درخت میکنید که چی؟مگه قراره روزهای ذوج شهرداری بیاد جمعش کنه ..بی معرفتی تا این حد ؟این چه رسمیه شماها دارید ؟نسل آینده رو از ابن نعمت بی بهره نذارید بی انصافها ..بزارید اونها هم این زیبایی خداوند رو ببینند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس