کد خبر 1069141
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
عکس/ دشت لاله‌های روستای کندر

برای نخستین بار ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار گل لاله در مساحت ۳/۵ هکتار در منطقه بوم گردی «لزور» در روستای کندر از توابع استان البرز کاشته شده است.

به گزارش مشرق، روستای کندر در فاصله ۲۲ کیلومتری شمال شرقی کرج در استان البز واقع شده است.برای نخستین بار ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار گل لاله در مساحت ۳/۵ هکتار در منطقه بوم گردی «لزور» این روستا کاشته شده که در بهار امسال به بار نشسته است. با رویش گل های لاله در این منطقه تعدادی از مردم برای دیدن و گردش در این باغ زیبا به این روستا مراجعه می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    3 0
    روحم تازه شد.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
    1 0
    بدترين جاي ممكن.جاده اي داره كه توي تمام عمرم همچين جاده اي نديده بودم.خيلي باريك و داراي پيچهاي بسيار تند و سربالايي هاي بسيار عجيب كه در حداقل دو نقطه اش خيلي از ماشينهاي معمول ايراني،كم ميارن و چون همه به صورت قطاري حركت ميكنن يهو خاموش ميكنن و بدبختي شروع ميشه .باغ گل در فاصله دوري از روستاست و براي رسيدن به اون بايد يه مسير خاكي و پر از دست انداز نسبتاً طولاني رو رفت و اونجا هم كه ميرسي بايد 20000تومن به ازاي هر نفر پول بدي تا بتوني بري داخل يه پاركينگ خاكي درب و داغون و بدون امكانات و..... .بعد از اون به خاطر كرونا عملاً نميتوني از هيچي حتي سرويسها استفاده كني .خلاصه خيلي بد بود و اصلاً توصيه نميكنم كسي بره .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس