کد خبر 1020637
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
مراسم سالگرد درگذشت کیم جونگ ایل

مردم کره شمالی، در هشتمین سالگرد مرگ کیم جونگ ایل رهبر سابق کره شمالی و پدر کیم جونگ اون به مجسمه او ادای احترام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مریم ایروانی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    28 8
    لیبرال‌های ایران همراستا با اربابان غربی خود تا جایی که می‌توانند در رسانه های خود چهره زشت و بدی از کره شمالی به جامعه تلقین میکنند اما واقعیت امر اینه که مسئولان کره شمالی با وجود اینکه کشورشان تحت شدیدترین تحریم ها است موفق شده اند کشوری بسازند که در آن : اختلاف طبقاتی وجود ندارد ، آمار بیکاری بسیار پایین است ، ازلحاظ مواد غذایی خود کفا هستند، کشوری بسیار تمیز و منظم دارند ،تورم غیر عادی و رکود ندارند ، آلودگی هوا ندارند . اعتیاد ، قاچاق ، زورگیری و موبایل قاپی و اختلاس و دزدی و رشوه و فساد اداری ندارند و بسیاری از موارد مثبت دیگر .
  • صادق IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    25 9
    برعکس عده ای که خیال می‌کنند مردم کره شمالی به زور و اجبار باید به رهبران خود ادای احترام کنند ، اما اتفاقاً مردم با میل و علاقه به رهبران خود علاقه دارند چون دلیل دشمنی غرب و آمریکا با کره شمالی بخوبی برای مردم تبیین شده و مردم فهم و درک سیاسی بالایی دارند ... البته این امر حاصل نشده مگر به اتحاد مسئولان کره شمالی و جلوگیری از نفوذ رسانه های غربی و البته نفوذی ها و خائنان داخلی به ذهن مردم .
    • مهدی GB ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
      7 18
      برای همینه دارن فرار میکنن از کره شمالی؟؟!! زیاد خوش گذشته دارن فرار میکنن یه خرده سختی بکشن یه تنوعی بشه!!!؟؟؟ بعد میگن الان مردم از اقصی نقاط دنیا تقاضای پناهندگی دادن به کره شمالی. فقط کره شمالی گفته جا نیست.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
    9 13
    یکی از فراعنه عصر حاضر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس