کد خبر 999884
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
فلسطین

جبهه آزادی فلسطین مخالفت خود با برگزاری دیدار برابر تیم ملی فوتبال عربستان در کرانه باختری را اعلام کرد و از ملت فلسطین خواست در صورت برگزاری این بازی، از ملت یمن حمایت کنند.

به گزارش مشرق، جبهه مردمی آزادی فلسطین (الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین) در بیانیه‌ای جدید، دوباره مخالفت خود را با حضور تیم ملی فوتبال عربستان در خاک فلسطین اشغالی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 اعلام کرد.
بیشتر بخوانید:

جبهه مردمی فلسطین اعلام کرد: "هرگونه تلاش برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی رد است. ما استفاده ابزاری از فوتبال برای عادی سازی روابط را نمی پذیریم. رژیم اشغالگر ورود تمام ورزشکاران و باشگاه‌های نوار غزه به خاک این کشور برای مسابقات ورزشی را ممنوع کرده اما می‌خواهد به یک تیم عربی مجوز حضور در کرانه باختری را بدهد. آنها در پشت پرده به دنبال عادی سازی روابط است."

این نهاد مردمی خطاب به فلسطینی‌ها گفت: "مردم باید این بازی مهم در انتخابی جام جهانی را به عنوان تریبونی درنظر بگیرند و به حمایت از مردم یمن مقابل تجاوز سعودی‌ها بپردازند. همچنین باید مانع از عادی سازی روابط از طریق برگزاری این بازی شوند."

این جبهه مردمی فلسطین پیش از این نیز با انتشار بیانیه ای اعلام کرده بود که این بازی یک دسیسه سعودی-آمریکایی برای عادی سازی روابط است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس