نجات غریق

تابعیت مضاعف رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با واکنش نهادهای ذی ربط روبرو شده و وزیر ورزش و جوانان باید در این زمینه پاسخگو باشد.

به گزارش مشرق، ماجراهای فدراسیون نجات غریق و غواصی به نقطه انتهایی نزدیک می شود. فدراسیونی که دو سال پیش بعد از هیاهوهای بسیار یک رئیس آمریکایی زاده توانست به امپراطوری میرسلیم رئیس ابدی این فدراسیون خاتمه داده و پای به حیات خلوتی بگذارد که فرصتی برای رسیدن به اهداف و آرزوهای از پیش تعیین شده بود.
بیشتر بخوانید:
 

ایلخان نوری در مدت این دو سال عملکردی مشعشع در این پست داشته؛ از سفر سیاحتی با نفرات پرشمار و سفارشی به استرالیا گرفته تا انتصاب افراد خاص و بدون تخصص در مناصب مدیریتی این فدراسیون. اما این رئیس فدراسیون غیرقانونی ظاهرا به روزهای پایانی ریاست خود در فدراسیون نجات غریق نزدیک می شود.

بعد از افشای سند دوتابعیتی بودن ایلخان نوری ماجرا رسانه ای شد و از همین رو واکنش نهادهای نظارتی و مسئول را برانگیخت.

در همین زمینه مجلس شورای اسلامی به این مساله ورود کرده و خواستار توضیح و اقدام قانونی وزیر ورزش و جوانان شده است و به نظر می رسد که با توجه به حساسیت مسئولین، رئیس آمریکایی فدراسیون بزودی از سمت خود کنار خواهد رفت.

*پیگیری موضوع تابعیت رئیس فدراسیون نجات غریق در کمیسیون فرهنگی مجلس

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از پیگیری موضوع تابعیت مضاعف رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی در این کمیسیون خبر داد.

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به اسناد منتشر شده در رابطه با تابعیت مضاعف رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: کمیسیون فرهنگی به این موضوع ورود خواهد کرد و آن را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

وی افزود:‌ کمیسیون فرهنگی مجلس به طور جد موضوع را مورد رسیدگی قرار داده و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهد کرد.

سعیدی با بیان اینکه ما از بحث دوتابعیتی‌ها ضربات جدی‌ خورده‌ایم، گفت: مجلس نسبت به این مسئله حساس است و آن را دنبال می‌کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: موضوع دوتابعیتی‌ها مسئله‌ای نیست که به راحتی بتوان از کنار آن گذشت و باید همگان روی آن حساس باشند و با افراد دارای دوتابعیتی که در هر سمتی مشغول به کار هستند باید برخورد لازم صورت گیرد.

*مسعودی: از وزیر ورزش درباره تابعیت رئیس فدراسیون نجات غریق سؤال می‌کنیم

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس گفت: موضوع تابعیت مضاعف رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور را در کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی تا روشن شدن موضوع و شفافیت در این باره، پیگیری‌های لازم را در موضوع فوق‌الذکر انجام خواهد داد.

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان اظهار داشت: همچنین در راستای انجام وظایف نظارتی خود، از مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در رابطه با موضوع تابعیت مضاعف رئیس فدراسیون غواصی سؤال خواهیم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس