لردگان

یک مقام امنیتی گفت: رسانه های ضدانقلاب با سوء استفاده از اعتراضات مسالمت‌آمیز، افرادی را اجیر کرده و با هدایت به اعتراضات امروز مردم لردگان تلاش کردند اعتراضات مسالمت‌آمیز را به تشنج و آشوب بکشانند.

به گزارش مشرق، یک مقام امنیتی درباره پشت پرده اتفاقات امروز لردگان گفت: رسانه های ضدانقلاب با محوریت شبکه‌های نفاق و با سوء استفاده از اعتراضات مسالمت‌آمیز، افرادی را اجیر کرده و با هدایت به اعتراضات امروز مردم لردگان تلاش کردند اعتراضات مسالمت‌آمیز را به تشنج و آشوب بکشانند. 

بیشتر بخوانید:

استفاده از نابازیگر برای ایجاد فتنه +فیلم

شناسایی مبتلایان به ویروس HIV در لردگان

فرمانداری، مرکز بهداشت و دفتر امام جمعه لردگان دچار آسیب شدند


به دنبال انتشار خبری مبنی بر ابتلای ۲۶ نفر از اهالی روستای چنار به ایدز، اخبار مختلفی درباره منشا ابتلای تعدادی از مردم این روستا به این بیماری منتشر شد.

در همین راستا، رسانه های ضدانقلاب با محوریت شبکه های نفاق و با سوء استفاده از اعتراضات مسالمت آمیز، افرادی را اجیر کرده و با هدایت به اعتراضات امروز مردم لردگان تلاش کردند با سناریوهای سوخته متداول جریان نفاق و ضدانقلاب که مسبوق به سابقه بوده، با کشته سازی دروغین و حمله به ساختمان های دولتی و اماکن دیگر مانند آتش زدن دفتر امام جمعه و تخریب ساختمان فرمانداری اعتراضات مسالمت آمیز را به تشنج و آشوب بکشانند.

از همین رو، نفوذ عناصر نفاق به داخل تجمع اعتراضی مردم لردگان با صورت های پوشیده و با در دست داشتن مواد آتش زا تلاش داشت با تحریک مردم به بستن جاده ها، سر دادن شعارهای ضد اسلام و انقلاب اسلامی مسیر تجمع مسالمت آمیز اعتراضی مردم لردگان نسبت به اظهارنظر غیرمسئولانه مسئولان وزارت بهداشت را منحرف کنند.

لازم به ذکر است در این خصوص افرادی وابسته به جریان نفاق که هدایت شده و با انگیزه ایجاد انحراف در مطالبه مردم به سمت اغتشاش و آشوب بودند، دستگیر شده اند.

منبع: صبح‌نو

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • NL ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    0 0
    بجای این کارا برید بین مردم باهاشون صحبت کنید و اگر موردی واقعا بوده قول درمان و قبول هزینه ها رو بکنید تا مردم این طور رفتار نکنن
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    59 44
    تک تک دستگیرشدگان رو اعدام کنید
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
      12 16
      خفه شو عامل سیا
    • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
      37 1
      عقل هم خوب چیزیه که نداری مگه عصر حجره بدون محاکمه بدون تحقیق و بررسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس