کد خبر 998414
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
وزیر دفاع یمن

وزیر دفاع یمن از نمونه‌های خودروهای زرهی پیشرفته به غنیمت گرفته شده از نیروهای ارتش سعودی و مزدوران آنها در جریان عملیات نجران بازدید کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرلشکر ستاد محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن درحال بازدید از نمونه های متعدد خودروهای زرهی و پیشرفته به غنمیت گرفته شده از ارتش سعودی و مزدوران آنها در دشت الرفع و مناطق دیگر جبهه نجران گفت: ارتش و کمیته های مردمی یمن از این سلاح ها در عملیات خود علیه متجاوزان استفاده خواهند کرد.

وی از فرماندهان نظامی خواست تا تجهیزات و ادوات نظامی برجای مانده در جبهه های مختلف از ارتش سعودی و مزدوران آنها را جمع آوری کنند تا بنا به شرایط جنگ از آنها استفاده شود.

وزیر دفاع یمن همچنین از نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور برای جانفشانی های خود و یاری مردم و به غنمیت گرفتن سلاح ها و ادوات نظامی از دشمن تمجید کرد.

همزمان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز توانستند در حمله توپخانه ای خود به متجاوزان در جبهه حرض در استان حجه، یک دستگاه بلدوزر آنها را از کار انداخته و شماری را کشته یا زخمی کنند.

شماری از مزدوران سعودی نیز روز گذشته در گلوله باران محل های تجمع آنها در جبهه النجران کشته شدند.

واحد تک تیرانداز ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز هفت عملیات علیه عناصر متجاوز را در جنوب جبهه حرض و در نزدیک معبر الطوال انجام داد.

در همین حال، نیروهای متجاوز با بیش از ۱۰ گلوله توپ و تیربار سنگین منطقه مسکونی الجاح در بخش بیت الفقیه در استان الحدیده یمن را هدف قرار دادند که از تلفات احتمالی خبری نرسیده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    1 0
    احسنت وزیر
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    2 0
    درود به شرفشون که مذاکره نکردند و مقاوت کردند و الان نتیجه‌اش رو دیدند.
  • حلاف IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    16 0
    نیروهای یمن این سال جنگ و ویرانی باید هرچه سریعتر پایتخت سعودها ویران کنند آنها تسلیم میشوند
  • شعبان IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    14 1
    ازخرس یک مو کندن هم غنیمت است
    • آرش IR ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
      0 0
      ایناحاتم بخشیشون زیادککشونم نمیگزه خداامریکاروواسشون نگهداره وواسه امریکایهاسعودیهاروحفظ کنه همون شب پول کارت به کارت شده تاصنایع آمریکایی جای خالی این ادواتوپرکنن.بیچاره هااین کارگرهای امریکای گناه هستن که چقدربایداضافه کاری کنن خسته شدن ازگرفتن اینهمه دلارنفتی.مرخصی چندوقته نرفتن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس