عکس/ دیدار تیم‌های صنعت نفت و استقلال

صنعت نفت آبادان سومین برد این فصل خود را مقابل سایپا بدست آورد.

به گزارش مشرق، در ادامه‌ی هفته‌ی ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز از ساعت 17:40 صنعت نفت آبادان در ورزشگاه خانگی خود در بازی‌ای که به دلیل قطع برق با تاخیر برگزار شد به مصاف سایپا رفت. شاگردان دراگان اسکوچیچ کروات در تیم صنعت نفت که هفته‌ی گذشته گل گهر را برده بودند، این هفته هم موفق شدند با یک گل از سد سایپا بگذرند. تک گل آبادانی‌ها در نیمه دوم توسط جعفر سلمانی به ثمر رسید.

ترکیب صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، عقیل کعبی، محمد اهل شاخه، محمد قریشی، جعفر سلمانی، عبدلله ناصری، مهدی حنفی (35-مسلم مجدمی)، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، طالب ریکانی و عیسی آل‌کثیر

ترکیب سایپا: احمد گوهری، طاها شریعتی، آرمین سهرابیان، سعید محمدفرد، کمال الدین نیک خوی، روزبه شاه علی دوست، سید محمد مهری (54- محمدرضا سلیمانی)، سعید غلامعلی بیگی، محمد شریفی (65- امیرحسین حسین زاده)، معین عباسیان (84- سید ابوالفضل جلالی) و آرمان رمضانی

اخطار

محمد اهل‌شاخه (50) عیسی آل‌کثیر (81) بختیار رحمانی (87) از صنعت نفت

کمال‌الدین نیک‌خوی (88) از سایپا

دقایق حساس

دقیقه 32: ضربه سر حنفی راهی به دروازه سایپا نداشت و راهی اوت شد. در این صحنه بازیکن صنعت نفت از ناحیه سر مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت.

دقیقه 39: میلاد جهانی با جا گذاشتن نیک‌خوی شوت زیبایی از پشت محوطه جریمه زد که ضربه او با اختلاف کمی از روی دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 53: میلاد جهانی در محوطه جریمه سایپا در برخورد با طاها شریعتی و نیک‌خوی نقش بر زمین شد که میثم حیدری، داور بازی اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

صنعت نفت 1 - سایپا صفر (دقیقه 69: جعفر سلمانی): حملات پیاپی آبادانی‌ها از سمت چپ محوطه جریمه سایپا بالاخره نتیجه داد و جعفر سلمانی با حرکت سریع و شوت پای چپ محکم از زاویه بسته شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که توپ با عبور از زیر دستان گوهری وارد دروازه شد.

دقیقه 79: شوت چرخشی و ناگهانی آرمان رمضانی به تیرک عمودی دروازه صنعت نفت اصابت کرد و دفع شد.

صنعت نفت در بازی مقابل سایپا سومین برد این فصل خود در لیگ برتر را بدست آورد و با 11 امتیاز خود را به جمع مدعیان لیگ رساند. شاگردان اسکوچیچ در بازی هفته‌ی هفتم خود روز بیست و نهم مهرماه در زمین پارس جنوبی جم به میدان می‌روند.

سایپایی‌ها هم بعد از باخت در این بازی به رده‌ی نهم جدول رده بندی سقوط کردند. شاگردان ابراهیم صادقی در بازی هفته هفتم خود روز بیست و نهم مهرماه میزبان استقلال تهران هستند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس