کد خبر 998402
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
سپاهان و ذوب آهن

تیم‌ فوتبال سپاهان با برتری مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال همچنان صدرنشنین جدول رده‌بندی ماندند.

به گزارش مشرق، امروز از ساعت ۱۷:۰۵ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان سپاهان با قضاوت موعود بنیادی‌فر به مصاف همشهری خود ذوب‌آهن رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی که هفته‌ی گذشته در تهران پرسپولیس را برده بودند و به صدر جدول رده بندی رسیده بودند، در دربی اصفهان هم موفق بودند و با ۲ گل از سد شاگردان علیرضا منصوریان در تیم ذوب‌آهن گذشتند. هر دو گل سپاهان در نیمه دوم به ثمر رسید.

کارت زرد: 

سجاد شهباز زاده (۱)-  کی روش استنلی (۳۴)- مهدی کیانی(۴۰) از سپاهان

قاسم حدادی‌فر (۶۴) از ذوب آهن

ترکیب ذوب‌آهن

 یوسف بهزادی، محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، حمید بوحمدان (دقیقه ۴- احسان پهلوان)، محمدرضا عباسی (دقیقه ۶۸- محمدرضا خلعتبری)، قاسم حدادی‌فر، دانیال اسماعیلی‌فر، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور و ارسلان مطهری

ترکیب سپاهان

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، جورجی گولسیانی، عزت‌الله پورقاز، امید نورافکن، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (۶۳- علی قربانی)، سجاد شهباززاده، محمد محبی، محمدرضا حسینی و کی‌روش استنلی

دقایق حساس

دقیقه ۱۷: سجاد شهباززاده از پشت محوطه جریمه شوتی را به سمت دروازه شلیک کرد که در اختیار بهزادی قرار گرفت.

دقیقه ۲۲: سپاهانی‌ها داخل محوطه جریمه پس از همکاری تیمی صاحب موقعیتی شدند که شوت سجاد شهباززاده پس از برخورد به پای میلاد فخرالدینی دفع شد.

سپاهان یک - ذوب‌آهن صفر (دقیقه ۵۱- گولسیانی): تغییر قلعه نویی جواب داد. نورفکن با حضور در سمت چپ خط میانی سانتر زیبایی را به محوطه جریمه انجام داد که ضربه سر گولسیانی با اشتباه بهزادی دروازه‌بان ذوب‌آهن به گل اول سپاهان تبدیل شد.

سپاهان دو - ذوب‌آهن صفر (دقیقه ۶۶- کی‌روش استنلی): امید نورافکن از پشت محوطه جریمه شوت سنگینی را روانه دروازه کرد که این توپ توسط بهزادی دفع شد. در ادامه مرتضی منصوری بار دیگر سانتر زیبایی را به محوطه جریمه انجام داد که کی‌روش با ضربه سر محکمی گل دوم را برای سپاهان به ارمغان آورد.

دقیقه ۸۳: ذوب‌آهن از سمت راست ضربه ایستگاهی به دست آورد که با سانتر مهدی‌پور و ضربه نژاد مهدی به گل تبدیل شد اما داور در تصمیمی جنجالی آن را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۸۶: شوت خلعتبری از داخل محوطه جریمه را نیازمند به زیبایی دفع کرد.

سپاهان که تا پیش از بازی‌های این هفته صدرنشین بود با برتری در دربی اصفهان و کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند. شاگردان امیر قلعه‌نویی که با دو ضربه سر از دو بازیکن خارجی خود دربی را بردند، در هفته‌ی هفتم رقابت‌های لیگ برتر روز بیست و نهم مهرماه در زمین گل گهر سیرجان به میدان می‌روند.

ذوب‌آهن هم با شکست در دربی اصفهان همچنان ناکام در پیروزی در لیگ نوزدهم است. شاگردان علیرضا منصوریان با این شکست به رده‌ی چهاردهم جدول رده بندی سقوط کردند. ذوبی‌ها در هفته هفتم لیگ برتر روز بیست و نهم مهرماه میزبان شهرخودرو هستند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس