کد خبر 998222
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
طهرانچی نمایه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه یکی از جلوه‌های ورودی اجتماعی و تربیتی در دانشگاه آزاد اسلامی وجود هیئت‌های مذهبی است، گفت: در دانشگاه‌ها عفاف مهم‌تر از حجاب است.

به گزارش مشرق، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در حاشیه برگزاری دومین نشست هیئت‌های مذهبی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اظهار کرد: بیش از یک دهه از فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی در دانشگاه‌ها می‌گذرد و این هیئت‌ها هویت جدی پیدا کردند و تأثیرگذاری اجتماعی دانشگاه را بسیار بالا بردند.

بیشتر بخوانید:

هدر رفتن درآمد چند میلیاردی به خاطر یک آقازاده

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور ادامه داد: یکی از جلوه‌های بروز اجتماعی تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی وجود هیئت‌هایی است که اتصال بین دانشگاه و شهر و مردم در راستای ارتقا بخشی شعور دینی در کنار شعار دینی است.

طهرانچی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی هیئت‌ها اهداف مختلفی را پشت سر می‌گذارند که مهم‌ترین آن تجربیات را انتقال می‌دهند و برگزاری این همایش‌ها به جهت توجه قرار دادن هیئت مذهبی به‌خصوص بخش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است که ما از تمامی تشکیل‌دهنده تشکر می‌کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه‌ها عنوان کرد: ما مسئله حجاب را فقط نداریم و دشمن به دنبال از بین بردن عفاف است.

وی افزود: حجاب به‌عنوان یک بروزی از بحث حیا و عفاف است در دانشگاه‌ها مطرح است و ما بایستی با تمام وجود از هویت ملی یعنی عفاف و حجاب دفاع کنیم و فکر نمی‌کنم دانشجویی باشد که از هویت ملی دینی غافل باشد.

طهرانچی تصریح کرد: آن‌هایی که از عفاف و حجاب فاصله گرفتند غفلت می‌کنند و عواقب بدی در انتظار این‌گونه برخوردها است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور اضافه کرد: در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور که کانون تعلیم و تربیت است به جدیت و مصرانه، مفاهیم آراستگی اخلاقی فکری و ظاهری رو داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید تمامی همکاران باید به امر عفاف و حجاب توجه مضاعف داشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    1 5
    چون که صد آید نود هم پیش ماست .. کسی که عفاف داشته باشه حجاب هم داره ..
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    1 9
    آخه رئیس دانشگاه ! وقتی حجاب نباشه عفاف کجا قرار میگیره
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    0 0
    عفاف وحجاب مکمل هم هستند‌.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس