کد خبر 998025
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
مبلغ دریافتی از زائران اربعین کجا هزینه می‌شود؟/ ۷ هزار تومان سهم هلال‌احمر

رئیس پلیس‌راه کشور از ساماندهی ۲۰۰ تیم پلیس‌راه در طرح اربعین امسال به‌منظور افزایش ایمنی و عبور و مرور در محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی امروز در رشت با بیان اینکه پلیس در اربعین امسال مأموریت بسیار سنگینی دارد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال نسبت به سال گذشته حضور ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش زائران در اربعین را شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

چه تعداد از زائران اربعین تاکنون از مرز عبور کردند؟

وی با بیان اینکه پلیس‌راهور ناجا با تمام امکانات خود در سه استان هدف کرمانشاه، ایلام و خوزستان آماده خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی است، افزود: بیش از ۲۰۰ تیم پلیس‌راه کشور با نیروی انسانی حدوداً دو هزار نفر به‌صورت مستقیم در طرح اربعین سازمان‌دهی شده‌اند.

رئیس پلیس‌راه کشور با بیان اینکه بخش عمده‌ای از استان‌های غربی، شمال غربی و مرکزی در مسیر تردد زوار اربعین قرار دارند، گفت: ایمنی تردد و عبور و مرور به‌شدت برای پلیس مدنظر است و برای تمامی محورها برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

حسینی با بیان اینکه طرح اربعین پلیس‌راه از ۱۷ مهر آغازشده و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر مهرماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در صورت لزوم طرح اربعین پلیس‌راه تا دوم آبان و یا حتی تا زمان اطمینان خاطر پیدا کردن از برگشت تمامی زائران اربعین به کشور تمدید خواهد شد.

وی با اشاره به آمار سوانح جاده‌ای در طرح اربعین سال گذشته نسبت به سال ۹۶ بیان کرد: آمارها نشان از کاهش چهاردرصدی سوانح و تصادفات نسبت به سال قبل می‌دهند و امیدوارم امنیت تردد در تمامی محورهای کشور در اربعین امسال را نیز شاهد باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس