کد خبر 997501
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
جونیور براندائو

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس گفت: فوتبال در خون برزیلی‌ها است و به حدی عملکرد جونیور بد بوده و فاقد کوچکترین توانایی‌های فوتبالی است که به برزیلی بودن این بازیکن هم شک داریم.

به گزارش مشرق، سهراب انتظاری با اشاره به پیروزی پرسپولیس برابر ماشین‌سازی در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور افزود: متاسفانه شرایط به هیچ عنوان خوب نیست اما باز هم بازی را بردیم و این موضوع التیام بخش ما است.

وی افزود: متاسفانه این فصل هیچ بازی زیبایی را از پرسپولیس شاهد نیستیم. تیم فاقد توانایی فنی است و در ایجاد موقعیت مشکل دارد. تیم فاقد برنامه خاص برای گلزنی است و نشاط را دیگر شاهد نیستیم. البته بازیکنان خوبی در پرسپولیس حضور دارند و امیدوارم آنها همت کنند و مانند بازی‌های گذشته اجازه ندهند تیم به شرایط بدی دچار شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: این عملکرد زنگ خطر برای آینده است. نباید گول چند پیروزی ناپلئونی را بخوریم. باید هر چه زودتر فکری به حال پرسپولیس شود تا تیم دچار مشسکل نشود.

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس با اشاره به عملکرد «جونیور براندائو» مهاجم برزیلی این تیم هم گفت: این بازیکن بسیار ضعیف است و در سطح لیگ دسته دوم تهران هم نیست. او توانایی انجام ساده‌ترین کارها را هم در فوتبال ندارد. بازیکنان مدرسه فوتبال من بهتر از او کنترل توپ را انجام می‌دهند و بغل پا می‌زنند. آوردن چنین بازیکنانی به پرسپولیس خیانت است. مگر هر برزیلی فوتبالیست است؟

بیشتر بخوانید:

پاشنه آشیل پرسپولیس از نظر پیشکسوت تیم

وی تصریح کرد:‌ با آوردن چنین بازیکنانی، سرمایه‌های ایرانی را می‌سوزانیم. «محمدامین اسدی» مهاجم تیم امید ایران و بازیکن قابلی است. حتی برانکو هم به چنین بازیکنانی اعتقاد داشت اما با حضور جونیور چنین سرمایه‌ای سوخت.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: در حال حاضر در شرایط بد اقتصادی قرار داریم. چرا رفتند با مبلغ هنگفتی چنین بازیکنی را آوردند که در پنج بازی که به میدان رفته حتی کوچکترین خطری برای تیم حریف ایجاد نکرده است. چرا با شعور هوادار بازی می‌کنید. این بازیکن حتی ابتدایی‌ترین کارهای فوتبال را هم بلد نیست. فوتبال در خون برزیلی‌ها است و تمام مردم برزیل فوتبال را می‌فهمند. عملکرد این بازیکن موجب شده تا حتی به ملیت او هم شک کنیم.

انتظاری اضافه کرد: چرا شماره ۷ پرسپولیس که حرمت داشته را به چنین بازیکنی دادید؟ هوادار برای اسطوره‌های باشگاه حرمت قائل است. چرا باید شماره اسطوره باشگاه بر تن چنین بازیکنی برود. دیگر هر بلایی که دوست داشتند افرادی که اول فصل در باشگاه بودند،  سر هواداران آوردند.

وی اضافه کرد: مدیران ابتدای فصل برانکو را فراری دادند و هر کاری هم که از دستشان می‌آمد برای نابود کردن پرسپولیس انجام دادند. من «ایرج عرب» را نمی‌شناسم اما او برای مدیریت پرسپولیس ساخته نشده بود. بیشتر وقت «محمد حسن انصاری‌فرد» هم در باشگاه به رفع مشکلات گذشته اختصاص میابد. چه کسی الان پاسخگوی این شرایط است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس