کد خبر 997296
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
محمد ایمانی

رشد محبوبیت عمومی آیت الله رئیسی در حالی اتفاق می افتد که به اذعان "علی صوفی" عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، محبوبیت آقای روحانی به زیر 10 درصد رسیده است.

به گزارش مشرق،  محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

عزت، به تمامیت آن، دست خداست. دو سال پیش جماعتی بی اخلاق و گرسنگان سیری ناپذیر مقام، کوشیدند از آقای رئیسی، چهره ای مخوف بسازند که دنبال دیوار کشیدن در پیاده روها و  برافراشتن چوبه های دار سیاسی است!

اما محبت و محبوبیتی که ترساندن و تطمیع مردم به دست می آید کجا، و محبتی که به خاطر خداترسی و خدمت بی خدمت خلق خدا، حاصل می شود، کجا؟ "اِنّ الَّذینَ امنو و عَمِلوا الصّالِحاتِ سَیَجعَلُ لَهُمُ الرَّحمنُ وُدّا. همانا آنان که ایمان آورند و عمل صالح انجام دهند، خداوند به زودی برای آنها محبت قرار می دهد".

فلانی، خود  سالها جزو تیم عملیات روانی طیف مدعی اصلاحات و اعتدال بوده است. اما خبر محبوبیت آقای رئیسی چنان فراگیر شده که او هم ناچار است  اذعان کند محبوبیت رئیسی رو به رشد است. (هر چند که لا به لایش هم به دروغ القا کند رئیسی نامزد انتخابات 1400 است)

رشد محبوبیت عمومی آیت الله رئیسی در حالی اتفاق می افتد که به اذعان "علی صوفی" عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، محبوبیت آقای روحانی به زیر 10 درصد رسیده است.

مردم ممکن است جایی سرشان کلاه برود و اشتباه رای بدهند. اما فطرتا عدالت خواه و حق طلبند.

وقتی می بینند کسی صادقانه و بدون حبّ و بغض سیاسی و قبیله ای، پرچم عدالت و مبارزه با مفسدان و رانت خواران را برافراشته و در کارش جدی است -بی آن که دنبال جنجال و هیاهو باشد- به او محبت قلبی پیدا می کنند.

محبت های واقعی و به دور از ارعاب یا فریب مردم، سرمایه بزرگ جمهوری اسلامی است. پارسال، سردار قاسم سلیمانی و امسال، آیت الله سید ابراهیم رئیسی. به فضل خداوند و به برکت خدمات و زحمات مجاهدان بی ادعا، دوران تازه ای در تاریخ انقلاب اسلامی آغاز شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    5 0
    البته به قول آقای رحیم پور ازغدی از آن جایی که به فرموده خداوند اِنَّ الاِنسانَ لِیَطغی اَن رَأهُ استَغنی، اغلب مردم تا زمانی که تحت ستم باشند، عدالت خواه هستند اما هنگامی که عادلی بر ایشان حاکم شد و از ظلم رستند، آزادی خواه می شوند آن هم از نوع طغیانگر و عصیانگرش!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس