خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*نظر سنجی سه مرکز معتبر در تهران نشان می دهد آقایان حداد عادل، مطهری و توکلی به ترتیب بیشترین آرا را به خود اختصاص خواهند داد.

*اواخر هفته گذشته جلسه ای با حضور مشاور اقتصادی کروبی( مالک یک کارخانه بزرگ روغن نباتی ) و تعدادی از کاندیداهای رد صلاحیت شده در منزل لیدر جریان انحرافی برگزار شده است. در این جلسه لیدر جریان انحرافی با ابراز رضایت از کشیده شدن رقابت های انتخاباتی میان اصولگرایان و برگزاری جلسات مناظره می گوید:" باید جلسات مناظره را بیشتر و اصولگرایان را علیه یکدیگر تحریک کنیم بگونه ای که پس از پایان انتخابات هم نتوانند در کنار هم قرار بگیرند. جریان خطرناک جبهه پایداری در این انتخابات شکست خواهد خورد و جریان منسوب به(آیت الله) مصباح برای همیشه از صحنه سیاسی کشور حذف خواهد شد.نتیجه و محصول این اختلافات را ما در انتخابات آینده ریاست جمهوری درو خواهیم کرد. "

* علیرغم شانس مناسب پروین احمدی نژاد برای ورود به مجلس از حوزه انتخابیه گرمسار،هیچکدام از جریان های مطرح سیاسی کشور حاضر نشده اند از کاندیداتوری وی حمایت کرده و او را در لیست خود بیاورند.

*نظر سنجی ها در اصفهان نشان می دهد آقایان کامران، سالک، طلایی، فولادگر و خانم نیره اخوان از شانس بیشتری برای ورود به مجلس برخوردارند.

*در جلسه ای با حضور برخی اعضای مجمع روحانیون، محمد خاتمی بار دیگر بر لزوم صدور بیانیه و دعوت مردم به حضور در انتخابات تاکید می کند که با موافقت و مخالفت هایی مواجه می شود.خاتمی در ادامه جلسه با عصبانیت می گوید من مخالف انگ تحریم هستم .باید برای تماشا هم که شده به استادیوم برویم و از روی سکوها بازی رقبا را تماشا کنیم. من خودم روز 12 اسفند بر سر صندوق رای حاضر شده و رای می دهم.

*بولتن جریان انحرافی قصد دارد در آستانه انتخابات ویژه نامه ای را درباره سوابق برخی چهره های مطرح اصولگرا نظیرآقایان توکلی، نادران، زاکانی و موسسه آیت الله مصباح منتشر نماید.

*رسانه های غربی در آستانه مذاکرات هسته ای از پیروزی های بزرگ ایران می گویند.غربی ها می گویند ایرانی ها با هوشمندی هرچه تمام خطوط قرمز هسته ای را جابه جا کرده اند.زمانی ما با ایرانی ها درباره توقف غنی سازی در نطنز مذاکره می کردیم و حالا با پذیرش غنی سازی باید درباره عدم انتقال تجهیزات هسته ای به فردو التماس کنیم.

*شنیده ایم درآمد دانشگاه آزاد در ترم مهر ماه بیش از سه هزار میلیارد تومان بوده است. همچنین فرزند یکی از مدیران سابق این دانشگاه به نام جواد-ج به همراه مهدی هاشمی در لندن مشغول تحصیل است.

*نظر سنجی ها نشان می دهد برگزاری اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده بزرگ فساد مالی نقش موثری در جلب اعتماد افکار عمومی به مسوولان و افزایش میزان مشارکت مردم در انتخابات خواهد داشت.

*در شهر قم آقایان لاریجانی،آشتیانی، ذوالنور، امیرآبادی،بنایی و وکیلی، به ترتیب بیشترین شانس را برای ورود به مجلس دارند.

*تیمی از قوه قضاییه ماموریت یافته گزارشی از عملکرد دادگاه ویژه روحانیت را تهیه نماید. این گروه 5 نفره گزارش خود را از عملکرد این دادگاه در تهران، قم و مشهد آماده کرده است.در سالیان گذشته مرحوم فردوسی پور مسوول تهیه گزارش عملکرد دادگاه ویژه شده بود.

*لیدر جریان انحرافی پیشنهاد کرده در انتخابات ریاست جمهوری با شعار"دوم خردادی دیگر در راه است اما نه با اصلاحات، با توحید و عدالت" وارد صحنه شوند.این پیشنهاد با موافقت و مخالفت هایی همراه بوده است.

*در جلسه اخیر اصلاح طلبان از رقابت انتخاباتی میان لیست های منسوب به آیت الله مهدوی کنی و آیت الله مصباح یزدی ابراز خوشحالی شده است.اصلاح طلبان می گویند این رقابت باعث انشقاق در جبهه اصولگرایی و چند جبهه شدن مجلس نهم و تضعیف جریان اصولگرایی خواهد شد.

*در روزهای گذشته چند نفر به اتهام توزیع شبنامه علیه دکترعلی لاریجانی در قم بازداشت شدند.این افراد وابسته به یک جریان منحرف سیاسی هستند.

*جریان انحرافی با انتقاد از ناکارآمدی رسانه های وابسته به خود، با دعوت از شش تن از اساتید و متخصصان رسانه ای از آنها خواسته ضمن ارزیابی عملکرد رسانه های این جریان، راهکارهای خود را درباره رسانه های نوین و کارآمد کردن رسانه های موجود ارائه دهند.

 *کارشناسان فناوری معتقدند با توجه به گستردگی حوزه اینترنت و تبدیل آن به یک کالای اساسی، مدیریت و هدایت آن از حیطه یک وزارتخانه فرا تررفته و باید یک شورای ملی و فراقوه ای آن را مدیریت کند. شنیده ایم روی این پیشنهاد بررسی های لازم انجام شده و گام هایی برای تحقق آن برداشته شده است.

*بازداشت سعید ذاکری دبیر سیاسی هفته نامه 9 دی با ابهامات و اشکالات جدی همراه شده است. چهره های مطبوعاتی و سیاسی می گویند چرا به جای مدیر مسوول که قانونا باید پاسخگو باشد دبیر سیاسی یک نشریه بازداشت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 46
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • مرتضی ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    بس کنید اینمسخره بازیهارو لیدر جریان انحرافی گفته ،بابا بس کنید این سیاست بازیها و توهین ها رو،بس کنید این توهمات فاتزیک را،بس کنید کوبیدن دولت را امیدوارم چاپ کنید
  • تربیزلی ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    واللا ! مشرق و سایر سایت های زنجیره ای مثلاً اصولگرا ! تموم کنید مسخره بازی انحرافی رو ! سه ماه پیش بود گفتم شما مگه هی نمگین فلان خبر رو داریم فلان محرمانه رو داریم . کو مدرک ؟ کو عکس ؟ کو صدا ؟ اینا فرضاً قبول که ندارین (چیزی نیس که داشته باشین) ، کو نشانه ها ؟ چرا رهبری چیزی نمیگه ؟ تموم کنید . حالمون بهم خورد
  • حسين ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 1
    نظر سنجي هاتون توسط خرزو خان انجام نشده؟؟؟؟
  • ali ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    پ نه پ اون عمه من بود كه 6 هزار نفر رو توي سالن وزارت كشور جمع كرده بود تا براي انتخابات توجيه شوند!!!1 الان هم كه دولت محترم همه را داره مي كوبه
  • ali ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    از پروين احمدي نژاد اگر گروهي حمايت نكند، بالاخره دامادهاي محترمشان هستند كه هواي حاج خانم را داشته باشند! مخصوصا اون يكي كه توي نهاد يقه كشي مي كند و كتك كاري
  • ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    یه چیزی بگم خیالت راحت شه مواظب باش تو انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دیگه کلاه دوم خردادی. اصلاحات .اصولگرایان .حامیان مردم و ...سرمون نره فقط فقط (مخلص رهبریم)
  • حسين ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    ديگه واقعا"نزديك انتخابات داريد خبرهاي درپيت به مردم ميگيد. خودتون هم ميدونيد جبهه پايداري ها تو صدر هستند بازم از رو نمي ريد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    نتیجه نظرسنجیها رو پای پای صندوق نشونتون میدیم!
  • بیژن ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    در شهر قم آقایان لاریجانی، ذوالنور، امیرآبادی،بنایی و وکیلی، به ترتیب بیشترین شانس را برای ورود به مجلس دارند.!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • هادی ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    برنده انتخابات قطعاً لیست جبهه پایداری است
  • علمدار ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    راستی راستی اگه توهم جریان انحرافی رونداشتید باچه انگی اینهمه اراجیف روسرهم میکردید شماازخشم وعصبانیت توده مردم ازاهانتهای بیشرمانه به رئیس جمهور بی خبرید 12 اسفند نشونتون میدیم
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    مشرق جون خراب بودی خراب تر شدی
  • haya ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    توکلی ؟ مطهری ؟ اول ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشرق خان ! رای سازی نکن .
  • alireza ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    گمان میکردم شما به برخی ارزش ها پایبند هستید. در حد پادو های درجه چندم عمله سیاست بازی تنزل کردید. چقدر حقیر!
  • ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    مشرق در خواب بیند پنبه دانه گهی مطری خورد گهی توکلی
  • امیر ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    دیگه این حرف های مسخره در مورد جریان انحرافی تاثیرش رو از دست داده!
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    جامعه دانشگاهي گرايش بيشتري به ليست جبهه پايداري نشان داده اند تا جمعه صبر كنيد كار احمدي نژاد سخت تر شده است . جبهه پايداري براي ليدر انحرافي خطرناكتر از جبهه متحد است . اين جبهه اهل معامله نيست
  • ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    توکلی و مطهری در صدر یعنی باز هم توهم ، باز هم فتنه
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    شماهارو تو گوشتون هم بزنن ، میگید هرچه از دولت رسد نیکوست . . . رهبر مگه نگفت اون مشایی رو بردارین ؟ رئیستون چیکار کرد ؟ حرف رهبر یک هفته رو زمین موند ، تازه با دهن کجی ورداشت 18 تا مسئولیت دیگه هم بهش داد. چشماتون رو باز کنید ، دینتون رو بخاطر دنیای اینا به حراج نذارید
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    امان از روزی که منطق و شعور از ادمی رخت برکند مرتضی جان..امثال مشرق و سایت های مثل مشرق اگر خواهان افزایش شعور سیاسی خود بودند تا الان به یه جاهایی رسیده بودند اما امان از حب قدرت و بغض و کینه و حسادت که در دلهایشان پرورانده اند.
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    جريان خطرناك انحرافي كه امروزه براي منافع خود(ونه ملت) حتي حاضره از ارزش هاي الهي اسلامي (كه نداشته ولي شعارش را مي داد)بگذره تا به هدف شوم خود كه تفكر جديد منافقين است را ترويج داده وروبه جلو بره تا گزندي بهش نخوره ؟! زهي خيال باطل مردم خادم رو از خائن تشخيص مي دهند اينكه درجلسه اي محرمانه ليدر منحرف با مسئول اقتصادي كروبي(كارخانه دار) وديگران براي انتخابات رياست جمهوري خيز برميداره ومنتظر اختلاف در شبكه اصولگرايانه رو بگيد كور خونده؟!
  • علی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    مسئولین محترم سایت مشرق نیوز ظرف دو هفته دیگر نتایج انتخابات مشخص خواهد شد آنموقع شما با این نظرسنجی های بی مبنا چه جوابی به مخاطبین خواهید داد ؟
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    مشرقي جون نظرسازي كردي يا نظر سنجي؟! آبروي حرفه ايت را با اين نظر سنجي شستي رفت.
  • دولت حق ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    «بولتن جریان انحرافی قصد دارد در آستانه انتخابات ویژه نامه ای را درباره سوابق برخی چهره های مطرح اصولگرا نظیرآقایان توکلی، نادران، زاکانی و موسسه آیت الله مصباح منتشر نماید.» مشرق جان حتما در رابطه با حساب و پاک و این کلمات ضرب المثلی شنیدی. ضمن اینکه من تا حالا سایتی ندیدم که تا این اندازه موثق و مستند و مستدل از انحرافات جامعه و سیاسیون پرده برداری کنه!!!
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    آقایان مشرق، خوندی مش... چی گفت؟ که نتونن بعد انتخابات پیش هم بشینن. همونکاری در ریاست جمهوری کردن و بعد اوون دیگه هاشمی و ناطق و بقیه آقایان اصولگرا دیگه با هم خوب نشدن. از حرکت در مسیر مش.... دست بردارید. تا اختلافات رو کنار نذاریم یا کمش نکنیم و همه کنار هم نشینیم همین آقای مش... برنده همه چی خواهد شد.
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    با سلام به خدا قسم شما بايد در روز قيامت پاسخگوي اين همه دروغ و تهمت هايتان باشيد. چرا اين همه راحت در مورد دولت و دولتمردان شايعه سازي و شنيده ها و.. صحبت مي كنيد اما در مورد لاريجاني و قاليباف جرات انتقاد نداريد؟ ضمنا ما ميدانيم كه شما به مهندس مشايي تهمت انحراف مي زنيد ولي بدانيد كه ملت پاسخ شما را خواهند داد. شما ولايت فقيه را يك ابزار ميدانيد.
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    حالا تو انتخابات مردم بهت می گن که انحراف وجود داره. تو خودتم به نظرم انحرافی باشی ها
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    من یکی که غیر از این سه نفر که آزادمرد باشن و پاچه خواری دولت رو نکنن و از حقوق مردم دفاع کنن کسی دیگه رو نمیشناسم. اگه میشناسین به منم بگین
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    قعلا که همون جریان چه انحرافی باشه چه کلا همش یه جریان باشه گند زدن به اقتصاد و امنیت و سیاست خارجه و ... یه جا رو بگو درت کرده باشن!
  • یا علی بن ابیطالب ( ع) ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    به امید حضرت حق و عنایات صاحب الزمان حضرت مهدی موعود ( ع ) زمانی برسه که حداقل در تهران 30 نفر نامزد انتخابات تایید بشوند که نظرشون کمی شبیه 99 درصد مردم باشه . نه اینها که هیچ سنخیتی ندارند برای ما مردمی که نه سیاسیم نه پول از امریکا و اسراییل و کره مریخ میگیرم و در یک شرکت مهندسی کار میکنم از این کاندیدا ها هر کی به مجلس راه پیدا کنه توفیری نداره
  • علی ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    احمدی نژاد و مشایی به دنبال مسایل اصلی کشور هستند و نگاه جهانی انقلاب رو دنبال میکنند و شما به دنبال خبرسازی دروغ برای آنها... مشرق نیوز بس کن این دروغ پراکنیها رو. حضرت آقا توصیه های زیادی کرده که بهش توجه نمیشه و شما به دنبال عقده گشایی های سیاسی بی خاصیت برای نظام هستید. متأسفم برای شما رسانه های زنجیره ای طیف به ظاهر اصولگرا...
  • ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    نکنه شما میخواید بگید جریان انحرافی وجود نداره؟؟!!
  • عطا ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    مگه تو ايران هم نظر سنجي علمي ميشه انجام داد ؟ شماره تلفن مردم را بدون اجازه گرفتن و پرسيدن اينكه ايا در انتخابات شركت ميكنيد را شما ميگيد نظرسنجي اميدوارم شهامت پخش اين نظر را داشته باشين اقايان اصولگرا
  • حمزه ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    این نتایج نظرسنجیه یا نتایج نظرسازی ؟ امیدوارم بعداز اعلام نتایج ، این خبر همچنان روی خروجیتون باشه .
  • محمد ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    شما یکسال خودتونو کشتید و گفتید جریان انحرافی میخواد برای انتخابات ال کنه و بل کنه. پس چی شد؟ اصلاً نماینده جریان انحرافی کیه؟ منحرف اون کسانی هستند که ذهن مردم رو از واقعیات جمعه دور میکنن....
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    اینها تماما ساخته ذهن امثال مشرقها وهمه دعواها سر لاحاف ملا است
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    آیا گزارش از دادگاه ویژه ربطی به نوع برخورد با امیری فر ندارد
  • مرتضی ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    متاسفم برای بعضی دوستان که اینقدر ساده لوح هستند اونها من رو هم جریان انحرافی خطاب می کنند . براحتی در مورد آدم ها قضاوت می کنند. و انگ تهمت و انحرافی بودن و اینجور توهماتو می زنن. در حالی که شاید دلهایشان پر از حقد و کینه نسبت به دولت است. شاید تغییر باند های قدرت از سوی دولت و ورود نیروهای جوان به مضاق بعضی از افراد که پایگاه خود را از دست داده اند به هیچ وجه خوش نمیاد حتی کسانی که خود را اصول گرا می نامند که در حد ادعا هستند. این درحالی است که رهبر حتی یکبار هم در مورد جریان انحرافی مطلبی نگفته اند بس کنید این دشمنی و کوبیدن ها بس کنید آقایون پر مدعا و قدرت طلب
  • میترا ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    چشم بصیرت نداری .خوب شد نمردیمو معنی ازاد مردو فهمیدیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    انحراف توحرفات معلومه داداش !!!
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    اصلا" چيزي كه در مورد اصفهان گفتيد صحت ندارد لطفا" شبه افكني وموج سواري نكنيد.
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    0 0
    ما عطای شما را به لقایش بخشیدیم...
  • بهلول ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    0 0
    مشرق= لاریجانی
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    0 0
    در تهران هم همينطور
  • یوسف ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    0 0
    سایت مشرق هم یه عنی مثل جهان نیوزه.
  • مجتبی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    0 0
    مطهری و توکلی در صدر!!!!!!!!!!!!!???????? پس آقاتهرانی کجاست!?!? واقعا دیگه مشرق پادویی را به حد کمال رسوندی.... عموم طیف مومن و حزب اللهی و حوزوی با جبهه پایداری هستند.....دیگه تمومش کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس