خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که ميهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.

*در شب برگزاری انتخابات جلسه ای با حضور مرد خاکستری اصلاحات، خاتمی و یکی از مدرسان مطرح حوزه قم که به تهران آورده شده بود برگزار می شود. خاتمی در این جلسه از تصمیم قطعی خود برای شرکت در انتخابات می گوید که عصبانیت حاضران را درپی داشت. خاتمی می گوید ما باید از این وضعیت خلسه گونه خارج شویم. ما باید با همین حکومت کار کنیم و من هرگونه رفتارهای ساختارشکن را رد می کنم. این جلسه تا ساعت 4 صبح بدون هرگونه نتیجه ای ادامه داشته است.

*جریان انحرافی در صدد است فراکسیونی با عنوان " خدمت" را در مجلس نهم راه اندازی نماید. لیدر این جریان اگرچه از رد صلاحیت و شکست نامزدهایش به شدت عصبانی است اما اعلام کرده ما برنامه های مفصلی برای جذب نمایندگان راه یافته به مجلس داریم.
 
*از مجموع چهار کاندیدایی که علی لاریجانی به جبهه متحد اصولگرایان معرفی کرد تنها علی مطهری در کورس رقابت باقی مانده و سه کاندیدای دیگر یعنی کاتوزیان، عباسپور و حسینی در رده های 50 به بعد قرار دارند.
 
*هیچکدام از مراکز نظر سنجی معتبر و رسمی کشور نتوانستند میزان مشارکت مردم را پیش بینی کنند. در خوش بین ترین نظر سنجی ها میزان مشارکت در تهران 40 و در سراسر کشور 58 درصد ارزیابی شده بود.
 
*صلاحیت یکی از مدیر عامل های بانکی کشور در انتخابات رد شد تا وی نتواند به مجلس راه یابد. گفته می شود وی با جریان انحرافی رابطه داشته است.

*محمد خاتمی در جلسه ای ضمن دفاع از حضور خود در انتخابات گفته است: قبول کنید چاره اي جز برگشت به دامن نظام نداريم، مرا مجبور نکنيد حرفهاي نخ نما شده بزنم.موسوي و کروبي با ما چه کردند؟ تا کجا بايد به خاطر آنها هزينه بدهيم؟ دوستان بنشينند و یک فکر اساسي کنيم. باباجان سبز مرد اصلاحات را دريابيد! آقایان در زندان و بیرون مرزها ما را تا مرز تحریم پیش بردند حالا دارید به من فحش می دهید! ما با چه سازی باید بسازیم خدا عالم است. اگر دو تا از این پیرزن ها و پیرمردها که رفتند رای دادند مشاور ما باشند والله بهتر است.

*بر اساس آمار به دست آمده میزان مشارکت مردم در مناطق شمال تهران به مرز 30 درصد رسید که یک رکورد محسوب می شود.
 
*چند روز پیش از برگزاری انتخابات عباس عبدی در جلسه شورای راهبردی اصلاحات به صراحت از مشارکت 65 درصدی مردم سخن می گوید که مورد تمسخر حاضران واقع می شود و به وی می گویند این آمار حاصل توهمات ذهنی تو است.
 
* به یکی از اعضای گروه چلچراغ ماموریت داده شده است تا با حضور در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی از اقدام خاتمی در رای دادن دفاع کند. اطرافیان خاتمی به وی گفته اند در شبکه های اجتماعی به گونه ای القا کنید که علت رای دادن خاتمی پاتک به برنامه نظام در فردای پس از انتخابات بود که می خواستند با انگ تحریم با وی برخورد نمایند.
 
* با خبر شدیم یکی از چهره های اپوزیسیون داخلی که از مشکلات روحی و روانی رنج می برد جهت تحت الشعاع قرار دادن مشارکت مردم در انتخابات تهدید کرده بود روز شنبه در یکی از میادین اصلی تهران اقدام به خود سوزی می کند، این در حالی است که شاهدان عینی از حضور وی در سواحل، رستوران ها و بازار های خرید کیش خبر می دهند.
 
*رئیس ستاد میرحسین موسوی در یکی از شهرهای استان تهران به مجلس راه یافته است. گفته می شود وی تا زمان برگزاری انتخابات 88 مسوولیت اداره ستاد را برعهده داشته و بلافاصله پس از مواضع میرحسین از ریاست ستاد وی استعفا داده است.
 
 *یکی از نمایندگان اصلاح طلب استان قزوین که از راهیابی به مجلس بازمانده است در جمع اطرافیان خود گفته ما چوب عملکرد اصلاح طلبان را در فتنه 88 خوردیم. حتی در روستاها که به رای آنان امید بسته بودیم نتوانستیم از عملکرد خود دفاع کنیم.

*برخی اصلاح طلبان ناکام، از نحوه مدیریت موسوی لاری در برگزاری جلسات انتخاباتی بزرگان اصلاحات قبل از ثبت نام کاندیداها به شدت انتقاد کرده و گفته اند وی هنری جز جمع کردن سران اصلاحات در زیرزمین و ریختن چای و چاق کردن قلیان نداشت! به گفته این افراد اگر این جلسات درست مدیریت می شد و به نتیجه می رسید حال و روز اصلاح طلبان بهتر از این بود و دیگر شاهد ناکامی چهره های مطرح فراکسیون اقلیت در انتخابات نبودیم

*سه نفر از مدیران دیوان محاسبات از شهرهای تاکستان، شازند و طبس وارد مجلس شدند.نفر چهارم در حوزه ایلام به دور دوم راه یافته است.

*یکی از نماینده های رد صلاحیت شده که ارتباط نزدیکی با جریان انحرافی دارد در جمع هواداران خود گفته غصه نخورید حکم استانداری البرز در جیب من است.
 
*شنیده ایم داماد علی یونسی وزیر اسبق اطلاعات با اختلاف 157 رای از نهاوند به مجلس راه یافته است.

*جواد محمدی که در لیست جبهه پایداری در تهران قرار داشت داماد محمدی عراقی و همسر نوه آیت الله مصباح یزدی است.

 *علی مطهری یک روز قبل از انتخابات پیش بینی کرده بود نفر اول تهران می شود.
 
*یکی از نمایندگان غرب کشور که در ماه های اخیر تعدادی از مسوولان اجرایی را به حوزه اتخابیه اش برده و کلنگ احداث یک کارخانه خودرو سازی را به زمین زده بود، علیرغم تبلیغات هنگفت مغلوب یک فرزند شهید متولد سال 1358 شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
    0 0
    برادرمشرقی چرا ننوشتی که ابراهیم انصاریان هم داماد ایت الله مهدوی کنی ودرلیست متحد است ضمن اینکه اقای عراقی خودش طرفدارمتحد است نه پایداری!!
  • اصلاح طلب ۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
    0 0
    مگر اصلاح طلبان در انتخابات نامزد داشت؟؟؟!!!
  • ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
    0 0
    نوسترآداموس ایران مطهری قهرمان !
  • uou ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
    0 0
    پس علی مطهری که برای در آمد بیشتر از فروش کتابهای شهید مطهری ! طرح به مجلس میاورد چی شد؟
  • م.ش ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
    0 0
    اون خانومی که رد صلاحیت شدند و فرمودند حکم استانداری البرز در جیب من است همچین پر بیراه هم نگفتند.چون ایشون از نورچشمی های جناب رئیس دفتر رئیس جمهورند . تا کی باید شاهد خودرائی و جولان یه عده منحرف باشیم در کشوری که این همه شهید داده؟
  • سیدعلی ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
    0 0
    منظورتون از گروه چلچراغ چه گروهیه؟ اصن همچین گروهی نداریم. بعد لطفا شخص مورد نظر را نام ببرید یا اختصارا نامش را عنوان کنید که مشخص شود. لطفا اگر روشنگری می کنید کامل و بدون شائبه این کار را بکنید با سپاس
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
    0 0
    خوب فامیل بازی راه انداخته اند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس