کد خبر 996868
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲
پولیسیچ

ستاره گرانقیمت تیم فوتبال چلسی از مضعیت خود در این تیم ابراز ناراحتی کرد و تاکید کرد با تمرین و تلاش زیاد خودش را به کادرفنی تحمیل خواهد کرد.

به گزارش مشرق، چلسی، کریستین پولیسیچ را با قراردادی به ارزش ۶۴ میلیون یورو به خدمت گرفت. پولیسیچ طی پنج سالی که در تیم دورتموند پا به توپ شد و ۱۵۱ بار پیراهن این تیم را بر تن کرد و موفق شد در این میان ۳۳ گل به ثمر برساند و ۳۸ پاس گل نیز ثبت کند.

بیشتر بخوانید:

صعود لیورپول و چلسی و حذف برایتون

با این حال پولیسیچ آمریکایی در تیم چلسی وضعیت خوبی نداشته است و فرصت بازی در تیم لمپارد به او نمی رسد تا بازیکنی که قرار بود جای هازارد را در این تیم پر کند، فعلا در بدترین شرایط باشد. 

پولیسیچ درباره شرایط خود در چلسی گفت: شرایطی که در تیم دارم برای خودم خیلی ناراحت کننده و نگران کننده است ولی من دست از تلاش نمی کشم و به کار خودم در اینجا ادامه می دهم. لمپارد به من گفته است که همینطور به سخت کوشی ادامه دهم و کار خودم را پیش ببرم تا بتوانم به ترکیب اصلی برسم. در هر صورت من تازه به لندن آمدم و در چلسی بازی می کنمو  خیلی زود است که به این تغییرات عادت کنم. هنوز خیلی مانده تا بتوانم خودم را در چلسی نشان دهم. انگیزه زیادی دارم و می دانم با تمرین زیاد می توانم سرمربی را مجاب به استفاده از من در زمین کند.  کار راحتی نیست که در لیگ برتر و چلسی خیلی زود بتوانید شرایط خوبی داشته باشید ولی من می‌خواهم در کمترین زمان ممکن پاسخ اعتماد مسئولان چلسی را بدهم و به ترکیب اصلی برسم.

پولیسیچ جایی در ترکیب اصلی تیمش در بازی برابر برایتون نداشت. در این دیدار آبی های لندن با دو گل توانستند حریفشان را شکست دهند. چلسی اکنون خودش را برای بازی با لیل در لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس