یحیی سریع نمایه

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از ۲۵ حمله هوایی ائتلاف سعودی به شمال این کشور طی چند ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن شنبه شب اعلام کرد که طی چند ساعت گذشته، ۲۵ بار به «صعده» و «حجه» واقع در شمال و شمال غربی یمن حمله هوایی شده است.

به گزارش المسیره،‌ سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که جنگنده‌های ائتلاف سعودی در روز شنبه، ۲۵ بار به صعده(شمال) و حجه(شمال غربی) حمله کردند.

بیشتر بخوانید:

شلیک ۴ موشک بالستیک یمن به مواضع سعودی

یحیی سریع تاکید کرد که در این حملات هوایی، اموال شخصی شهروندان یمنی و مزارع آنها هدف قرار گرفته است.

حملات ائتلاف سعودی به یمن در حالی ادامه دارد که انصارالله یمن اخیرا پیشنهاد توقف مشروط حملاتش به عربستان را داده است، اما ادامه حملات و تجاوزات ائتلاف متجاوز نشان می‌دهد که این پیشنهاد بی پاسخ مانده است.

 مهدی المشاط شامگاه جمعه گذشته (۲۹ شهریور) که به مناسبت پنجمین سالروز پیروزی انقلاب ۲۱ سپتامبر این کشور سخنرانی می‌کرد، اعلام کرد که به نیابت از نیروهای مسلح یمن حمله به اهداف عربستان سعودی به وسیه موشک و پهپاد را متوقف می‌کند و امیدوار است که این کشور هم دست به اقدام متقابل بزند و حملات به یمن را متوقف کند.

در همین ارتباط، «محمد البخیتی» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن به وبگاه لبنانی «العهد» گفت، طرف سعودی هیچ پاسخی به پیشنهاد «مهدی المشاط» رئیس دولت نجات ملی از طریق کانال‌های مستقیم یا غیرمستقیم دریافت نکرده است.

وی افزود: تا زمانی که نیروهای ائتلاف متجاوز به حملات خود به اراضی یمن ادامه می‌دهند ما علاقه‌ای به پاسخگویی به اخبار روزنامه‌ها درباره پذیرش طرح ابتکاری (دولت نجات ملی) توسط عربستان نداریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس