خوش‌چهره

استاد دانشگاه گفت:‌ ادعای اخیر بهزاد نبوی مبنی بر اینکه ۴ نهاد، ۶۰ درصد ثروت ملی را در اختیار دارند، از اساس اشتباه بوده و بزرگ‌نمایی و سفسطه‌ای بیش نیست.

به گزارش مشرق، محمد خوش‌چهره استاد دانشگاه با اشاره به ادعای اخیر بهزاد نبوی مبنی بر اینکه «۴ نهاد، ۶۰ درصد ثروت ملی را در اختیار دارند»، اظهار داشت: غلط بودن این جمله برای هر فرد دانشگاهی و آکادمیک مشخص است،‌ چرا که تعریف او از ثروت ملی اشتباه است.

بیشتر بخوانید:

دلیل دروغ گفتن اصلاح‌طلبان درباره اقتصاد چیست؟ +جدول

وی ادامه داد:‌ اینکه مبنای استدلال آقای نبوی، ۶۰ درصد برای چهار نهاد بوده غلط است چراکه ثروت ملی معادن کشور، ذخائر نفتی و دیگر موارد را شامل می شود که این محاسبات کل دنیاست.

این استاد دانشگاه تصریح کرد:‌ ادعای اخیر آقای نبوی برای چهار نهاد بزرگنمایی و سفسطه ای بیش نیست و از او برای چنین ادعایی تعجب می کنم.

وی یادآور شد: اگر آقای نبوی می خواهند از نهادی ایراد بگیرند، به صورت شفاف اشکالات را به عنوان هدیه برای اصلاح مطرح کنند نه آنکه با این عبارات سبب تشویش شوند. این ادعا اساسا قابل ایراد است.

خوش چهره اظهار داشت: موضوع ثروت ملی، یک موضوع گسترده ای بوده که در دست بخش هایی همچون دولت و حکومت است؛ بنابراین این ادعای اخیر آقای نبوی از اساس اشتباه است و نباید این ادعا را قبول کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس