کد خبر 995738
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
بازه زمانی ۱۰ روزه برای دانشجویان متقاضی پیاده روی اربعین اعلام شد / آغاز اعزام‌ها از ۷ مهر

سفارت آمریکا در بغداد، همزمان با نزدیک شدن اربعین امام حسین (ع)، از احتمال وقوع انفجار در شهرهای عراق خبر داد و خواستار عدم سفر شهروندان آمریکایی به این کشور شد.

به گزارش مشرق، سفارت آمریکا در شهر بغداد، پایتخت عراق همزمان با آماده شدن این کشور برای برگزاری مراسم اربعین امام حسین (ع) و ورود هزاران نفر از زوار برای شرکت در این مراسم، از احتمال وقوع انفجار در عراق خبر داد و توصیه‌هایی به شهروندان آمریکایی حاضر در عراق کرد.

بیشتر بخوانید:

راهکارهای از صرفه انداختن واردات مسافری قاچاق

سفارتخانه ایالات متحده آمریکا در بغداد شامگاه سه‌شنبه طی بیانیه‌ای کوتاه در باره تحولات اخیر منطقه هشدار داد و خواستار هوشیاری همه شهروندان آمریکایی در عراق شد.

این سفارتخانه در وب‌سایت خود از احتمال وقوع انفجارها در شهرهای بزرگ به ویژه در ساعات شب خبر داد و گفت که احتمال دارد شهروندان آمریکایی هدف اینگونه انفجارها باشند.

سفارت آمریکا همچنین به شهروندان این کشور توصیه کرده به عراق سفر نکند و در صورت سفر از تجمع و حضور در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام خودداری کنند.

منطقه سبز بغداد که سفارت آمریکا در آنجا قرار دارد، دیروز دوشنبه شاهد فرود سه فروند راکت از نوع کاتیوشا بود. دو راکت در نزدیکی این سفارت خانه و راکت سوم نیز بنا به ادعای منابع امنیتی در رودخانه دجله فرود آمد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
    3 0
    مه فشاند نور و سگ عو عو کند هر کسی بر طینت خود می‌تند چون تو خفاشان بسی بینند خواب
  • سربدار IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    1 0
    آمریکا هیچ علطی نمی تواند بکند(امام خمینی (ره)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس