کد خبر 995719
تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
استقلال ذوب آهن

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت: از صبح امروز درگاه الکترونیکی سایت باشگاه جهت تهیه بلیت دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در دسترس خواهد بود.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، محمدمهدی رمضانی اظهار داشت: از صبح امروز درگاه الکترونیکی سایت باشگاه جهت تهیه بلیت دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

فروش بلیت جایگاه ویژه سپاهان و پرسپولیس

نحوه تهیه بلیت بازی تراکتور با سایپا

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در همین ارتباط افزود: جهت رفاه و راحتی هواداران و علاقه‌مندان به تماشای دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران و همچنین ساماندهی  و کنترل توزیع بلیت دیدارهای حساسی از این دست، ترتیبی اتخاذ شده که از همین لحظه با مراجعه به آدرس سایت باشگاه و مراجعه به لینک سامانه الکترونیکی فروش بلیت کلیه تماشاگران و مردم استان اصفهان و هواداران تیم‌های میهمان می‌توانند به راحتی با مراجعه به سایت باشگاه به آدرس  www.zobahanclub.com  بلیت مسابقات را دریافت کنند. 

وی تصریح کرد: تنها راه تهیه بلیت این مسابقه مراجعه به سایت باشگاه است و به هیچ وجه و در هیچ مکانی از جمله مقابل ورزشگاه فولادشهر و... بلیت‌فروشی انجام نخواهد شد رمضانی در پایان افزود: تماشاگران و علاقه‌مندان به تهیه بلیت  جهت سهولت و آشنایی بیشتر با نحوه تهیه بلیت می‌توانند به کلیپ آموزشی که به همین منظور تهیه و در سایت باشگاه موجود است مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس