اسماعیل خلیل زاده

رییس هیأت مدیره استقلال گفت: تیم ما یک فوروارد تمام کننده کم دارد که اگر بازیکنی لایق به باشگاه معرفی شود قول می دهم هر چقدر پولش باشد آن را پرداخت خواهیم کرد.

سرویس ورزش مشرق – پیرو دربی 90 و شکست تیم استقلال وزیر ورزش در دیدار با مدیرعامل باشگاه استقلال بار دیگر حمایت خود از کادر مدیریتی این باشگاه را اعلام و تأکید کرد نتایج تیم فوتبال این باشگاه خیلی سریع بهبود پیدا کند.

اسماعیل خلیل زاده رییس هیأت مدیره باشگاه استقلال در گفت و گو با مشرق، درباره جلسه وزیر با مدیرعامل استقلال، درگیری رسانه ای وریا و خطیر، یارگیری برای استقلال و اشکهای هواداران حرف زد.

گزیده صحبتهای رییس هیأت مدیره استقلال:

*دیگر نمی دانیم برای استقلال چکار کنیم؟

*وریا و خطیر به گفتمان حاشیه ای پایان بدهند

*حاضرم پول هر مهاجمی سرمربی خواست را بدهم

*از استراماچونی خواستم اسم بازیکن بدهد

*از منتقدان استقلال هم تشکر می کنم

*کم کارها تنبیه و جریمه می شوند

*انشاالله ذوب آهن را می بریم

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* پس چرا برای استراماچونی بازیکن نمی گیرید؟

- خودش اسمی نداده است.

* مگر از او اسم خواستید؟

- بله! بپرسید! شب قبل دربی در اردو بودیم و سر میز شام از او خواستم اسم بازیکن مدنظرش را بدهد تا ما بررسی و جذبش کنیم.

* اصلا به نظر خودتان استقلال بازیکن لازم دارد؟

- من که فنی نیستم هم در این دربی مطمئن شدم که تیم مان یک فوروارد خوب لازم دارد. این حرفم را به عنوان دخالت در امور فنی تلقی نکنید ولی به هر حال همانقدر که از این ورزش متوجه شدم دیدم که تیم مان یک تمام کننده تمام عیار کم دارد.

* تا چه سقفی حاضرید برای مهاجم هزینه کنید؟

- اگر مهاجمی باشد که ارزش خرید کردن داشته باشد هر چقدر پولش باشد می دهیم!

* بعد دوباره بدهی و این مسایل به بار نیاید؟

- نه! من در اینجا این قول را به همه هواداران می دهم که اگر استراماچونی مهاجم عالی گلزن معرفی کند که ارزشش را داشته باشد، بابت پرداخت پولش هیچ دغدغه ای وجود نخواهد داشت، می پردازیم.

* فتحی که می گفت از استراماچونی اسامی مدنظرش را گرفته؟

- به ما که چیزی در این باره منتقل نشده است.

* وزیر چطور در این شرایط از کادر مدیریتی استقلال حمایت کرده است؟

- او معتقد است تیمی که به این خوبی و با زحمت و هزینه بسته شده باید حمایت شود تا نتیجه بگیرد. اتفاقا وزیر دغدغه همین هواداران را داشت و می گفت باید کاری صورت بگیرد که تیم نتیجه بگیرد. او می گفت انتظار دارد بیشتر تلاش کنیم. البته ما در این مدت طی 15 روز هر شب جلسه داشتیم.

* درست بود وریا غفوری به عنوان کاپیتان استقلال بگوید تیم در فضل نقل و انتثالات تضعیف شده است؟ با این توصیفش قبل از دربی تازه واردهای استقلال را زیر فشار نبرد؟

- قطعا منظور وریا این نبوده است ولی خب بهتر بود این نوع جملات استفاده نمی شد. اتفاقا بنده اعتقاد دارم همیشه باید به جوانان فرصت داد. این بازیکنانی که به استقلال آمدند همگی در تیم های قبلی شان جزو بهترین ها بودند. اصلا مگر غیر از چند نفر که از تیم های پایه باشگاه بودند، همه ستاره های قبلی استقلال از روز اول در این تیم رشد کردند.

* کلا در این اوضاع آشفته استقلال با درگیری رسانه ای وریا غفوری با علی خطیر موافق هستید؟ و حق را به کدامیک می دهید؟

- وریا امروز کاپیتان استقلال است. علی خطیر هم تا وقتی بود ظرف یک سال، همه جور کمکی به باشگاه کرد و من از هر دو آنها می خواهم همین حالا به این گفتمان خاتمه بدهند و بیش از این استقلال را به حاشیه نبرند.

* چرا استقلال نتیجه لازم را نمی گیرد؟

- به خدا نمی دانیم این تیم چه چیزی کم دارد؟ بازیکن نداریم؟ که داریم! مربی ایتالیایی داریم، زمین خوب تمرین داریم، بیش از 90 درصد اقساط پول بازیکنان تا امروز پرداخت شده است، رفت و آمد و هتل و پرواز...همه چیز برای تیم مهیاست! به خدا خود ما هم نمی دانیم چرا تیم نتیجه نمی گیرد. فقط باز هم می گویم که تیم مان یک فوروارد خوب می خواهد. البته حساب گلهای دقیقه 95 و بدشانسی ها را هم باید کنار گذاشت. در همین دربی که واقعا پرسپولیس با گل شانسی برنده شد. واقعا آن گل بود که پرسپولیس زد؟

* به نظر می رسد از نتیجه استقلال عصبانی هستید؟

- چرا نباشیم؟ ما در عرض 15 روز میلیاردها تومان بدهی دادیم و از آنطرف تیم بدون کم و کاست حمایت شده و توقع داریم نتیجه بگیرد ولی با برخی نامهربانی ها که حرف زدن درباره اش در حیطه کاری من نیست برد نمی آورد. به خدا ما هم ناراحتیم! اتفاقا هیأت مدیره استقلال بیشتر از همه استقلالی های ایران ناراحت هستند. ما طاقت نداریم ببینیم هوادار تیم مان با اشک راهی خانه اش شده است.

* استقلال تا اینجا از 12 امتیاز در 4 هفته 2 امتیاز گرفته است؟

- ما با همه توان از کادر فنی حمایت می کنیم و معتقدیم استراماچونی می تواند تیم را از این شرایط خارج کند.

* این صبوری تان در محدوده ای از خاورمیانه که برخی باشگاههای عربی با دو باخت سرمربی عوض می کنند قابل تقدیر و مثالزدنی است ولی این صبر تا کجا ادامه دارد؟ اگر بر فرضِ محال، استقلال به ذوب آهن هم ببازد و 5 بازی 2 امتیاز شوید چه می کنید؟

- انشاالله که این بازی را می بریم اما قطعا صبر ما هم اندازه ای دارد. ما همانطور که تیم را تشویق می کنیم تنبیه و جریمه هم برای کم کاری ها داریم. به وقتش اگر بینیم نتایج هیچ تغییری نمی کند در تصمیماتمان تجدید نظر خواهیم کرد.

* حرف باقی مانده؟

- از همه طرفداران استقلال تقاضا می کنم باز هم به حمایت هایشان از کادر فنی و بازیکنان ادامه بدهند. ضمنا از همه تشکر می کنم حتی منتقدان باشگاه استقلال.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • رضا IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    24 8
    آقای خلیل زاد بهترین کاری که می توانید برای استقلال انجام بدهید این است که گورتان را گم کنید و بگذارید آقای فتح الله زاده برگرددو تیم را درست کند
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    11 5
    30 میلیون دلار دیگه از بیت المال مردم بریز رو قرارداد استراماچونی همه چی حله
  • فرشاد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    3 9
    چپیزی مانده بودشماهم با نیم گل شانسی می بردید
  • CA ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    6 7
    یادمه فرشاد پیوس رو هم می‌گفتند شانسی گل می‌زنه ولی همیشه گل میزد!
  • علی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    1 5
    برد برده دیگه شانسی و غیر شانسی نداره. برین تیمتونو تقویت کنید و الکی بهانه نیارید استقلالی ها و همچنین سپاهانی های شله زرد
    • رضا IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۶
      1 1
      شله زرد نوش جانتان شانس آوردید تیمتون فقط 2 گل خورد
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    2 5
    اسم بدید هرچقدر پولش باشه پرداخت می کنیم!!! از کجا جیب باباتون
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    2 3
    یادش بخیر شفر...
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
    1 0
    تو شانسی ببر پرسپولیس سرور ته
  • A-R IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    1 0
    باز دارید میسوزید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس