کد خبر 994986
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۷
علیپور انصاری فرد

مهاجم پرسپولیس می‌گوید یکسری مسائل موجب تغییر سبک بازی و کار او شده اما از دو هفته قبل تلاش می‌کند که به این وضعیت پایان دهد.

به گزارش مشرق، علی علیپور بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل استقلال در دربی ۹۰ گفت: خدا را شکر داربی به نفع ما تمام شد و هواداران خوشحال به خانه رفتند. پرسپولیس از این موقعیت نهایت استفاده را برد.

او درباره موفقیت مهدی عبدی روی گل پرسپولیس خاطرنشان کرد: او بچه محل من است و بازیکن جوانی است. خیلی خوشحالم که امروز گل زد. عبدی خیلی زحمت‌کش است. از این بابت خیلی خوشحال هستم.

علیپور درباره افزایش انتقادات از او به علت ناکامی در گلزنی علی‌رغم کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر در فصول گذشته، تاکید کرد: یکسری اتفاقات افتاده که نمی‌خواهم بازشان کنم.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند:‌ می‌دانستم برای استقلال پنالتی می‌گیرند

وی در واکنش به این سوال که آیا این موضوع مربوط به مسائل مالی است گفت: مشکلم مالی نیست. من تمام تلاش را می‌کنم. از دو هفته قبل تلاش کردم همه چیز حل شود. تمام تمرکزم را روی تمرین و بازی گذاشتم. شاید مسائلی که رخ داد تاثیری روی سبک فوتبال و کارم داشت اما تصمیم گرفتم همه چیز را تمام کنم.

مهاجم پرسپولیس دوباره در واکنش به این سوال که آیا مشکل او مربوط به مسائل مالی است یادآور شد: من با پرسپولیس قرارداد دارم. همیشه این مساله بوده است. این اتفاقات گذشته و در خدمت پرسپولیس هستم. سعی می‌کنم خیلی خوب کار کنیم و دوباره دل هواداران را شاد کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس