حسن یزدانی

با مصدومیت دیپاک پونیا، حریف هندی حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، یزدانی نخستین مدال طلای کاروان ایران را در این رقابت‌ها به گردن می‌آویزد.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی روز گذشته (شنبه) با برتری در چهار دیدار متوالی، مقتدرانه به فینال وزن 86 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در نورسلطان قزاقستان راه یافت تا در بازی پایانی، امروز به مصاف دیپاک پونیا از هند برود.

بیشتر بخوانید:

یزدانی ۸ دقیقه‌ای رفت فینال!

سایت «اسپورت استار» هند ظهر امروز از مصدومیت پونیا و غیبت او در مسابقه فینال خبر داد. این رسانه هندی نوشته که کشتی‌گیر اهل این کشور به دلیل مصدومیت از ناحیه پای چپ و نیز چشم، نمی‌تواند به مصاف حسن یزدانی برود و مدال نقره را به گردن می‌آویزد.

اسپورت استار همچنین گفت‌وگویی با کشتی‌گیر هندی منتشر کرده که او هم مصدومیت خود را تأیید کرده است. پونیا به این رسانه هندی گفت: پای من متورم شده و درد دارد. چشمم هم تورم دارد. این مصدومیت‌ها از دیدار نخستم به وجود آمد. به همین خاطر (مصدومیت‌های زیاد) در فینال مبارزه نمی‌کنم.

در صورت تحقق این اتفاق، حسن یزدانی نخستین مدال طلای کاروان ایران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در نورسلطان را کسب خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    10 0
    والله یارو هر جور حساب کرد گفت خودمو الکی خسته نکنم بگم مصدومم مدالمو بی سر و صدا بگیرم برم این ایرانیه تا مارو چرخ گوشت نکنه ول کن نیست
  • شهریار IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    10 0
    یزدانی کشتی بلد ما، با شکست حریف چغر و بد بدنش، ورزشگاه نورسلطان رو به غوغاکده ای تبدیل میکنه و یاد و خاطره آقا تختی رو زنده نگه میداره و ندای ایران ایران رو طنین انداز میکنه... خسته نباشی دلاور... خدا قوت قهرمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس