کد خبر 994605
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶
رونالدو

تنها چند روز بعد از مصاحبه کریستیانو رونالدو، گمشده وی در دوران کودکی پیدا شد.

به گزارش مشرق، فوق ستاره یوونتوس چندی قبل در طی مصاحبه ای با ITV با پیرس مورگان درخواست کرد کارمندان قدیمی رستوران مک دونالد واقع در لیسبون از جمله شخصی به نام ادنا را پیدا کنند و حالا خیلی زود این اتفاق رخ داده است.

رونالدو فاش کرد که او و سایر دوستانش در کودکی در لیسبون، به رستورانی در کنار استادیوم می رفتند و ادنا و دو زن دیگر که دیگر هرگز آنها را ندیده، به آنها غذا می دادند. برنده پنج توپ طلا در این برنامه مدعی شد که دوست دارد تا در صورت پیدا شدن این سه نفر، آنها را به تورین یا لیسبون دعوت کند تا شام را با رونالدو میل کنند. حالا پائولا لکا مدعی شده او یکی از این سه زن مورد نظر رونالدو بوده و با خوشحالی فراوان دعوت شام را از ستاره پرتغالی می پذیرد.

بیشتر بخوانید:

رونالدو به‌دنبال فرشته مهربان دوران کودکی

وی به رادیو پرتغال گفت: "آنها جلوی رستوران می آمدند و وقتی همبرگرهایی باقی می ماند، مدیر مجموعه ما به ما اجازه می داد که آنها را به این پسر بچه ها بدهیم. یکی از پسران کریستیانو رونالدو بود که اتفاقا از همه خجالتی تر هم بود و این اتفاق تقریبا هر شب هفته رخ می داد.

من هنوز هم به این موضوع می خندم. من در گذشته در مورد این خاطرات به پسرم گفته بودم، اما او فکر می کرد که این صحبت ها دروغ است، زیرا نمی توانست تصور کند که مادرش به رونالدو همبرگر می داده است.

شوهرم در گذشته از این موضوع خبر داشت و بازگشت به چیزی که خیلی وقت پیش اتفاق افتاده خنده دار است و البته این تواضع رونالدو را نشان می دهد. اگر رونالدو من را برای شام دعوت کرده من قطعا دعوت او را می پذیرم. من اینجا به پیچ و تاب زندگی فکر می کنم. من فکر نمی کردم کارما وجود داشته باشد، اما حالا به این موضوع اعتقاد دارم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    2 0
    خدا خیرتو بخواد ببین به کجا می رسونت از همبرگر مونده مجانی به میلیاردر مشهور جهان
  • خوانساری IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    0 0
    حالا اگر ما بودیم غذا که نمی دادند هیچی ظرف های نشسته رستوران را هم باید بابت دید زدن به رستوران می شستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس