کد خبر 994529
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
زیدان و مورینیو

44 درصد رئالی‌ها دوست دارند ژوزه مورینیو در صورت اخراج زیدان به عنوان سرمربی جدید تیم محبوب‌شان انتخاب شود.

به گزارش مشرق، زیدان شش ماه پس از بازگشت به رئال در شرایط دشواری گرفتار آمده است. مرد فرانسوی که وعده انقلاب در رئال را داده بود، در تابستان تیمی را بست که تفاوت زیادی با تیم سال‌های اخیر رئال ندارد و در میان بازیکنان ثابت این تیم، تنها ادن هازارد یک چهره جدید محسوب می‌شود.
بیشتر بخوانید:

زیدان فصل گذشته را خوب به اتمام نرساند و فصل جدید را نیز مطلوب شروع نکرده است. رئال با هدایت او از 4 هفته ابتدایی لالیگا دو برد و دو تساوی کسب کرده و در لیگ قهرمانان نیز چهارشنبه شب با نتیجه سنگین 3-0 به پی اس جی باخت.

روز گذشته نشریه مارکا از ژوزه مورینیو، مکس آلگری و رائول گونزالس به عنوان نامزدهای جانشینی زیدان در صورت اخراج او نام برد و در یک نظرسنجی از هواداران رئال خواست تا مربی مورد نظر خود را انتخاب کنند.

نتایج نهایی جالب توجه بود. مورینیو با 44 درصد آرا نفر اول شد و مکس آلگری و رائول نیز به ترتیب 23 و 21 درصد آرا را به خود اختصاص دادند. 12 درصد نیز مربی دیگری را مدنظر داشتند.

مورینیو شش سال و نیم پیش رئال را ترک و به چلسی برگشت. او طی سه فصل حضورش در رئال این تیم را به قهرمانی لیگ، جام حذفی و سوپرکاپ اسپانیا رساند. آقای خاص همواره از بازگشت به برنابئو استقبال کرده اما روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران گفت که رئال فعلا مربی‌ای مثل زیدان دارد و به همین دلیل دوست ندارد به رئال برگردد. مورینیو ابراز امیدواری کرد که رئال با زیدان به روزهای خوب خود برگردد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس