کد خبر 994343
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
اندرسون

بازیکن برزیلی پیشین شیاطین سرخ به طور رسمیاز دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش مشرق، اندرسون، هافبک پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد در سن 31 سالگی کفش‌هایش را آویخت و اعلام بازنشستگی کرد. این هافبک برزیلی که بین سال‌های 2007 تا 2015 عضو تیم فوتبال منچستریونایتد بود، در 181 بازی در رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفت و 9 گل هم به ثمر رساند.

اندرسون در زمان حضورش در منچستریونایتد چهار قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام اتحادیه، دو قهرمانی در جام خیریه، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرد.

بیشتر بخوانید:

امتیاز ویژه منچستر برای تمدید قرارداد دخیا

این بازیکن برزیلی که در سال 2014 در مقطع کوتاهی به طور قرضی برای فیورنتینا بازی کرد، در سال 2015 از منچستریونایتد جدا و به تیم اینترناسیونال برزیل پیوست و تا سال 2018 در این تیم عضویت داشت و در سال 2017 هم به طور قرضی برای تیم کوریتیبا برزیل بازی کرد.

آخرین تیم باشگاهی اندرسون هم تیم آدانا دمیراسپور ترکیه بود که در بین سال‌های 2018 تا 2019 در 14 بازی برای این تیم به میدان رفت. رئیس این باشگاه ترکیه‌ای اعلام کرده اندرسون در این باشگاه باقی می‌ماند و در پستی دیگر با آنها همکاری خواهد کرد.

باشگاه آدانا دمیراسپور یک بازی خداحافظی برای اندرسون در تاریخ 12 اکتبر (20 مهر) ترتیب داده که این تیم قرار است به مصاف بشیکتاش برود.

در کارنامه حرفه‌ای اندرسون 8 بازی ملی با پیراهن برزیل هم دیده می‌شود. او در سال 2008 موفق به کسب جایزه «پسر طلایی اروپا» هم شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    0 0
    خاک تو سرش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس