کد خبر 1038479
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲
دختر نمایه

عکس دختر جوان با دوست سابقش، بهانه‌ای برای اخاذی و آزار و اذیت او توسط دو مرد جوان شد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و از دو پسر به جرم آزار و اذیت شکایت کرد. او گفت: حدود ۵ سال قبل با پسر جوانی دوست بودم و در جریان این دوستی چند عکس دو نفری باهم گرفتیم. بعد از مدتی دوستی‌مان تمام شد و من عکس‌های دو نفره‌مان را پاک کردم. با گذشت این همه سال، چند روز قبل یکی از بچه محل هایمان به‌نام شهرام با من تماس گرفت و گفت عکس خصوصی ات دست من است.

بیشتر بخوانید:

اعدام قاتلان مهندس جوان در زندان

ماجرای سرقت‌های چراغ خاموش! +عکس

دختر جوان ادامه داد: نمی‌دانم شهرام آن عکس قدیمی را از کجا آورده بود اما گفت اگر ۱۰۰ میلیون تومان پول یا طلا به او ندهم عکس را در فضای مجازی منتشر می‌کند. از ترس آبرویم قبول کردم اما چون چنین پولی نداشتم قرار شد که قسطی پول را بدهم. روزی که به دیدن شهرام رفتم با دوستش وحید به محل قرار آمده بود، سوار خودروی او شدم بعد به خیابان خلوتی رفته و هر دو نفرشان مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند. با شکایت مینا، تحقیقات به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت در تحقیقات صورت گرفته موفق شدند شهرام را بازداشت کنند.

شهرام در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد. با اعتراف مرد جوان، بازپرس احسان زمانی دستور ادامه تحقیقات برای بازداشت دومین متهم این پرونده را صادر کرد. با اعتراف متهم جوان، پرونده رسیدگی به آزار و اذیت دختر جوان به دادگاه کیفری استان تهران رفت و جرم آدم ربایی و اخاذی وی نیز در دادسرای امور جنایی تهران مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

گفت‌وگو با متهم
عکس این دختر را از کجا آوردی؟

من با دوست قدیمی اش- شایان- دوست بودم. یک روز که من گوشی شایان را گرفته بودم تا برایش برنامه بریزم چشمم به عکس مینا و شایان افتاد. عکس را سریع برای خودم ارسال کردم.

چه شد که تصمیم به اخاذی گرفتید؟

یک روز داشتم عکس‌های گوشی‌ام را به وحید نشان می‌دادم که چشمش به عکس مینا و شایان افتاد. نقشه اخاذی را وحید طراحی کرد. زمانی که مینا به محل قرار آمد وسوسه شدیم و او را آزار و اذیت هم کردیم.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    95 2
    حیوون بی پدر و مادر
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    47 13
    فقط اعدام
    • قلی IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      45 17
      چی چی را اعدام؟؟؟دختره خودشم..................!!!!!!!!!!
  • DE ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    87 5
    بابا خداوکیلی بی ناموسی چقدر زیاد شده اینا دیگه تهش هستن من یوسف نیستم ولی خو آدم که هستم یعنی یه ذره شرف ندارید؟
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    وقتی اسلام میگه با نامحرم حرف نزنید برخی ها میگن اینها سوشال فرند هستن و دیگه زمان این حرفها نیست . غافل از اینکه اسلام می داند که این سوشال فرند به سکشوال ختم خواهد شد. و برای همین گفته که حتی مقدمات ان (حرف زدن با نامحرم )را قدغن کرده.
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      49 4
      ابله ها این حرف رو نمی فهمن
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    43 8
    فراهم کردن امکانات فضای مجازی برای نوجوانان ، برباد دادن اوقات و سرمایه و شرف انها
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    52 1
    این دختر خانم کمی هم از لحاظ آی کیو مشکل داره !!!
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    86 14
    اون عکس فقط بوی گند تباهی را بلند گرد.....!
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    24 5
    آدم پست به جای اصلاح درفکر فتنه است که نقشه شومش رااجراکند اگر آدم خوبی بود که نقشه پلیدبه سرش نمی زد وای ازدست جاهلان ونادانان زمانه که به دروغ می گویندماخوداصلاح گریم فکرمی کنندخدا انسان را امتحان نمی کند این هم نتیجه نهایی امتحان ببینید ویا بگیرید!؟!
  • SE ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    حدود ۵ سال قبل با پسر جوانی دوست بودم و در جریان این دوستی چند عکس دو نفری باهم گرفتیم! اولا که غلط کرده ای با مرد نامحرم دوست شده ای. ثانیا ار عکسها با حجاب و لباس بود که ترس چندانی از انتشارش نداشتی!
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      54 7
      دقیقا
  • علی IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    28 5
    اگر بار اول اشتباه کردی چرا برای بار دوم باز هم اشتباه کردی قبل از اینکه به پلیس بگویی یا شکایت کنی ؟ حتما میبایست مورد اذیت و ازار قرار میگرفتی تا شکایت کنی ؟ برخی افراد تا خودشان تجربه تلخی نکنند متنبه نمی شوند برای همین هم بازار افراد فاسد رونق دارد حتی اگر برای مدت کمی باشد و بعدا در دام پلیس و دستگاه قضائی بیافتند
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    13 6
    وجود این حیوانهای وحشی برای جامعه خوب نیست و باید هر چه سریعتر آنها را اعدام کرد
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    12 47
    در حدیث هست هرکس کسی را به خاطر گناهی شماتت کند نمیرد تا خود دچار آن گناه شود. این رو برای اون کامنت گذارای محترم اون بالا یا پایین میگم. ضمنا حرف زدن با نامحرم حرام نیست. لطفا بدعت نگذارید.
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      43 5
      یک کلمه از اخوند انگلیسی. البته در فقه انگلیسی نه تنها حرف زدن غیرضروری با نامحرم حرام نیست بلکه لابد مستحب است بهایی ها هم مثل شما فکر می کنند. در ضمن این کامنت ها نه از باب شماتت که از شدت ناراحتی است بالاخره این این دختر هم مثل خواهر ماست و هیچ انسانی بد دیگری رانمی خواهد.
    • IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
      22 3
      حرف زدن کجا ، اونوقت دوستی و عکس دونفره ( که البته در مورد کیفیتش چیزی گفته نشده) کجا، خوب چرا آدم باید کاری کنه که بعدش مجبور بشه بابتش باج بده، خوب عکس نمیگرفتی.
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    44 6
    فقط یک کلمه. چرا دوست بشی. با پسر دوست شدی آخرش همینه. شفاف به دختر خانم ها بگید هدف پسر ها از دوستی ارتباط جنسی است ولاغیر. می‌توانید بپرسید
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    14 0
    افسوس که تا بعینه این بلاها سرشون نیاد متوجه نمیشن هنجارشکنی به اسم روشن فکری و امروزی بودن فقط ارامش و زندگی خودشونو خراب میکنه بعدم اه و نفرین خونواده های از هم پاشیده شده دامنشونو میگیره و ردخور نداره
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    3 0
    واقعا عبرت انگیز بود... تلخ ولی عبرت انگیز... هم پسرها هم و دخترها این عبرت رو تا ته اعماق وجودشان حس کنند! تا بلکه گرفتار این جور وساوس شیطانی نشوند. ما هم انسان بودیم و دیدیم این چیزا رو، ولی خدا خواسته تا اینجاش که بخیر گذشته... هم برای خودم و هم برای اهل و عیالم، پناه میبرم به خدا و همچنین تمام انسانهایی که یک زندگی آرام و دین مدارانه رو خواهان هستند.
  • مهتاب IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۷
    7 0
    خداخیرت بده اقایی که گفتید هدف پسرا رفع نیاز جنسی برا دوستی با دخترا این و باید خانواده ها و مدارس به دخترا بگن اکثر دخترا اینو نمیدونن چون زن در فضای ذهنی بسیار متفاوتی از مرد هست این و درک نمی کنه من خودم مجرد بودم اصلا نمی فهمیدم بعداز ازدواج و متاهلی روحیات اقایان را فهمیدم خواهشا به دختر ا بفهمانید رویایی به روابط نگاه نکنند اسیب می بینند . دخترای ما چشم و گوش بسته هستند و متاسفانه اسیب های زیادی هم می بینند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس