کد خبر 994285
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت:بازی در نیمه اول زیاد خوب نبود، تک موقعیت داشتیم اما نیمه دوم فوتبال خوبی را بازی کردیم.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان و تساوی بدون گل گفت: بازی در نیمه اول زیاد خوب نبود. تک موقعیت داشتیم اما نیمه دوم فوتبال خوبی را بازی کردیم. موقعیت زیادی داشتیم و امروز سوپرمنی درون دروازه نفت بود به اسم سوشا مکانی که از شانس ما بازیکن هفته می‌شود و هفته‌های بعد شرایط دیگری دارد! من به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. توپ به جز یک مورد به سمت دروازه ما نیامد. از نتیجه راضی نیستم چون نه تنها در این بازی بلکه هفته قبل هم حق ما برد بود.

فیلم/ خلاصه دیدار سپاهان ۰-۰ نفت مسجدسلیمان؛ درخشش سوشا مکانی

قلعه‌نویی با انتقاد به بازی جوانمردانه، تصریح کرد:اما ما از نوع بازی حریف گله داریم. هر زمانی که می‌خواستیم شکل بگیریم یک نفر به زمین می‌افتاد. تا می‌گفتند یک، یک نفر روی زمین می‌افتاد، تا می‌گفتند 2، 2 نفر روی زمین می‌افتادند. تنها ایرادی که می‌توانم بگیرم این است که فیفا از فوتبال بازی جوانمردانه را بردارد. بازی جوانمردانه یک چیز دیگر است اما ما از نوع بازی حریف گله داریم. هر زمانی که می‌خواستیم شکل بگیریم یک نفر به زمین می‌افتاد. من برای سوشا آرزوی سلامتی دارم اما خواهش من این است تعریف درستی از بازی جوانمردانه شود که چرا این کلمه هست؟ زمان مفید در آسیا زیر 42 دقیقه است اما در بعضی از تیم‌ها زیر 30 دقیقه می‌بینیم. از آقای تاج می‌خواهم به فیفا نامه بزند و تکلیف این کلمه را مشخص کند.

سرمربی سپاهان درباره تماشاگران و اینکه سپاهان مشکل تمام‌کننده دارد، یادآور شد: من مربی زمانی باید ناراحت باشم که تیم موقعیت نداشته باشد اما ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم. تماشاچی هم حدی دارد اما اگر خدای نکرده چیزی باشد ما محکوم می‌کنیم. طرفدار آمده که فوتبال ببیند اما وقتی برای یک اتفاق معمولی بازیکن زمین می‌افتد تماشاگر هم خسته می‌شود. این روش‌ها برای من قابل هضم نیست. من از تیم پایین جدول تا تیم ملی مربیگری کرده‌ام و در همه بازی‌ها آمار گل‌های تیم بالا بوده است. من این را مرگ خودم می‌دانم که بخواهم چنین کارهایی را انجام دهم.

وی ادامه داد: یا بازی جوانمردانه را جمع کنند یا کلاس بگذارند و این کلمه را درست تعریف کنند. بازی قبل 8.30 دقیقه وقت تلف شده بود این بازی 6 دقیقه. تماشاگر آرام سر جای خود نشسته و تیم را تشویق می‌کند اما وقتی این حرکات را دید ناراحت می‌شود.

قلعه‌نویی درباره حضور حسینی در تیم، گفت: حسینی بازیکن باکیفیت و تعیین‌کننده‌ای است. او هفته به هفته بهتر می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
    3 7
    خجالت بکش قلعه نویی
  • فرید FR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام.به نظر من مهدی تارتار موفق شد که تیم خودرا به خوبی هدایت کرده و بازی را مدیریت کند.جناب قلعه نوعی تنها اهرمش،استانلی کی روش است و امید به ضربات سر او و شهباززاده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس