کد خبر 994212
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۰
بطری هوشمند

بطری هوشمند LifeFuels همچنین می‌تواند برای افرادی که در طول روز آب کافی نمی‌نوشند وسیله مناسبی باشد، به‌ویژه اینکه طعم‌های موجود در آن محرک خوبی برای نوشیدن هستند.

به گزارش مشرق، آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده که مانند بچه‌ها چندین آب گازدار (سودا) را باهم ترکیب کنید تا به طعم دلخواهتان برسید؟ بطری هوشمند تغذیه‌ای LifeFuels دقیقا همین کار را برایتان می‌کند؛ اما فقط برای نوشیدنی‌های ورزشی. این بطری هوشمند آب، دارای سه کنسانتره مغذی طعم است که از آنها برای درست کردن نوشیدنی ورزشی دلخواه شما استفاده می‌کند. LifeFuels همچنین این قابلیت را دارد که میزان مصرف آب شما در طول روز را پایش کند. قیمت بطری ۱۷۹ دلار است و از امروز در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

دستگاهی که باکتری را بو می کشد

شرکت LifeFuels که برای ساخت بطری هوشمند خود با کمپانی Keurig Dr. Pepper که در کار تولید نوشیدنی‌های مختلف است، همکاری کرده، از مدل مشابهی که در قهوه‌ساز Keurig به کار رفته، استفاده کرده است. کنسانتره‌های طعم، در داخل محفظه‌هایی که FuelPods نامیده می‌شوند قرار دارند. این محفظه‌ها همچنین مواد مغذی و ویتامین‌های مختلفی را نیز در داخل خود دارند. اما یک کار بسیار خوب که درباره این بطری انجام شده این است که شما می‌توانید برای کاستن از زباله‌های پلاستیکی، محفظه‌های خراب شده آن را جهت بازیافت به شرکت بفرستید.

شاید با خودتان بگویید که ۱۸۰ دلار برای یک بطری آب واقعا زیاد است، اما وقتی از آن استفاده کنید مطمئنا شگفت‌زده خواهید شد.

شما با فشار دادن یک دکمه بر روی بطری یا با استفاده از اپلیکیشنی که برای آن طراحی شده می‌توانید هر مقدار کنسانتره طعمی که می‌خواهید به آب اضافه نمایید. سپس کافی است که بطری را تکان دهید تا آن را با آبی که در محفظه بالایی قرار دارد میکس کنید. بطری همزمان از سه طعم پشتیبانی می‌کند و این بستگی به شما دارد که از چه طعم‌هایی استفاده نمایید.

بطری علاوه بر قابلیت اضافه کردن طعم‌ها، یک کار دیگر هم می‌تواند بکند و آن اینکه به شما می‌گوید چقدر آب در داخل بطری است و شما چقدر آب نوشیده‌اید. هر بار که جرعه‌ای آب می‌نوشید، اپلیکیشن بطری میزان دقیق مصرف را ثبت می‌کند و آن را به شما نشان می‌دهد. همچنین پیام‌هایی در طول روز برایتان فرستاه می‌شود تا نوشیدن آب بیشتر را به شما یادآوری کند.

اما شاید بزرگ‌ترین مشکل بطری، وزن زیاد آن باشد و اینکه محفظه بالایی آب کمی کوچک است. LifeFuels با هر یک بار شارژ امکان استفاده به مدت یک هفته‌ را خواهد داشت. شرکت می‌گوید که بطری بسیار مقاوم است و مانند هر بطری آب دیگری بادوام است. با این‌حال، ما به شما توصیه می‌کنیم که بهتر است از افتادن آن به زمین جلوگیری کنید؛ چراکه اگر اجزای داخل آن آسیب ببینند، همه قابلیت‌هایی که این بطری را گران‌قیمت کرده‌اند از دست خواهید داد.

شرکت می‌گوید که LifeFuels برای استفاده همه ساخته شده؛ اما به نظر نمی‌رسد که اکثر مردم به این سطح از پیچیدگی در یک بطری آب نیاز داشته باشند. با این‌حال، این بطری برای ورزشکاران حرفه‌ای که نیاز به دانستن میزان آب مصرفی خود در طول روز دارند می‌تواند بسیار ارزشمند باشد.

بطری هوشمند LifeFuels همچنین می‌تواند برای افرادی که در طول روز آب کافی نمی‌نوشند وسیله مناسبی باشد، به‌ویژه اینکه طعم‌های موجود در آن محرک خوبی برای نوشیدن هستند. ضمن اینکه بطری می‌تواند نوتیفیکیشن‌هایی را که برای یادآوری اینگونه افراد لازم است، بفرستد.

در آخر اینکه، نمونه‌های ارزان‌تر و ساده‌تر این نوع بطری‌ها نیز هم‌اکنون در بازار موجود است و بهتر است که برای شروع ابتدا به سراغ آنها بروید.

منبع: آی تی رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس