کشتی آزاد

نمایندگان 4 وزن دوم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان حریفان خود را در مسابقات قهرمانی جهان شناختند و از صبح فرداروی تشک خواهند رفت.

به گزارش مشرق، مراسم قرعه‌کشی چهار وزن دوم مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان عصر امروز در سالن باریس نورسلطان قزاقستان برگزار شد که نمایندگان کشورمان در اوزان 70، 74، 92 و 125 کیلوگرم حریفان خود را شناختند و از صبح فردا روی تشک خواهند رفت.

در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی بعد از استراحت در دور اول با برنده دیدار پریزنی از آلبانی و کای از چین روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شکست آزادکار ایران مقابل قهرمان جهان

در وزن 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست به مصاف گارزون کابالرو، کشتی کهنه کار امامی و حریف سابق مهدی تقوی و دارنده مدال های برنز جهان از کوبا می‌رود که در صورت پیروزی در این مسابقه با برنده دیدار عبدالرحمانوف از ازبکستان و گومز از پرتوریکو سرشاخ خواهد شد.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی بعد از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف برنده دیدار روبائف از مولداوی و سان از چین خواهد رفت. کشتی‌گیران ترکیه، روسیه و بلاروس در گروه کریمی قرار دارند.

در وزن 125 کیلوگرم یدالله محبی در دور اول به مصاف دورجخاند از مغولستان خواهد رفت و در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله بعد با نیکولاس گویازدوفسکی، دارنده 2 مدال برنز 2017 و 2018 جهان از آمریکا رو در رو خواهد شد. خوگائف را از روسیه و گنو پتریاشویلی، قهرمان جهان و المپیک از گرجستان در گروه محبی قرار دارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس