کد خبر 993042
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
شبنم نعمت زاده

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه در رابطه با نوع حجاب متهم شبنم نعمت زاده در دادگاه امروز گفت: وی در زمانی که کیفرخواست نیز ابلاغ شد با چادر بود و امروز نیز با خواست خودش با چادر حاضر شد و الزامی نداریم.

به گزارش مشرق، قاضی مسعودی مقام در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا الزامی وجود داشته باشد که فرد با همان تیپی که داشته است به دادگاه بیاید، گفت: برخی از متهمان خودشان تمایل دارند که با چادر و یا مانتو و ... حاضر شوند و ما الزامی در این خصوص نداشتیم.

بیشتر بخوانید:

رئیس شعبه سوم دادگاه ویژه در رابطه با حجاب متهم شبنم نعمت زاده در دادگاه امروز ادامه داد: وی در زمانی که کیفرخواست نیز ابلاغ شد با چادر بود و امروز نیز با خواست خودش با چادر حاضر شد و الزامی نداریم، اگر بخواهند با مانتو هم حاضر شوند باز ایرادی نداریم.

وی تصریح کرد: وفق مقررات و نکات مورد تاکید رئیس قوه قضاییه، به زندان هم اعلام کردیم که بر اساس آن حجابی که تمایل خود متهمان است در دادگاه حاضر شوند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نادر IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۵
    6 4
    سوء استفاده زنان دزد ،زنان پخش کننده مواد و زنان غیر عفیف از چادر در هنگام ارتکاب جرائم ،ضربه مهلکی است بر حیثیت چادر و چهره منفی و مخرب برای زنان عفیف چادری به جامعه معرفی میکند لذا باید ارتکاب جرم با چادر ،مجازات مضاعف داشته باشد تا دیگر ابزاری برای سو استفاده نباشد
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    0 0
    باید اجبار شود که خانمی که چادری نیست، در جایگاه متهم چادر نپوشد. چادر نپوشیدن باید اجبار شود. وگرنه هر دزد قاتل مفسدی دوست دهرد در دادگاه چادر بپوشد. نباید اجازه داد . چادر قداست دارد
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
    0 0
    گناه خانواده من که چادری هستند چیست؟ کی میگه الزام نداریم؟ داریم خوبشم داریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس